تيتر برتر تيتر برتر .

تيتر برتر

اقدامات مهمي كه قبل از خريد كفش بايد رعايت كنيد

ما زمان‌هاي زيادي ما مجبور هستيم در مسيرهاي كوتاه و بلند راه برويم. خريد كفش مناسب و با كيفيت به ما كمك مي‌كند تا كم‌تر احساس خستگي كنيم و بعد از اين زمان طولاني دچار كوفتگي بدن و بيماري‌هاي مختلف نشويم. امروزه علم ثابت كرده كه يك كفش با كيفيت علاوه بر محافظت از پا از ابتلا به بيماري‌هاي مختلفي مانند ديسك كمر، آرتروز و دردهاي مفصلي جلوگيري مي‌كند. ما در اين مقاله قصد داريم تا شما را با ويژگي‌هاي يك كفش مناسب و فاكتورهاي مهمي كه بايد هنگام خريد به آن توجه كنيد، آشنا كنيم.

۱.كفش مهماني، ورزش يا مجلسي؟

ابتدا تصميم بگيريد كه دقيقا براي چه نوع مراسمي قصد خريد كفش را داريد. آيا مي‌خواهيد يك كفش معمولي و زيبا براي مهماني‌ داشته باشيد يا يك كفش مناسب براي يك مراسم خاص؟ يا شايد هم صرفا براي ورزش و پياده روي به دنبال خريد كفش راحت هستيد. در كل ويژگي‌هاي هركدام از اين كفش‌ها مي‌توانند با يكديگر متفاوت باشند و شما بايد براي خريد يك كفش مناسب هدف خود را از خريد كفش مشخص كنيد.

 

۲. انتخاب يك جوراب مناسب

دومين مورد كه تعداد كمي از افراد به آن توجه مي‌كنند پوشيدن يك جوراب مناسب است. اين امر مي‌تواند تاثير زيادي در راحتي و سايز پا داشته باشد. گاهي پوشيدن جوراب‌هاي شيشه‌اي و نازك در كفش‌هاي اسپورت مشكل زا مي‌شود و شما به اشتباه فكر مي‌كنيد كه كفش كاملا اندازه پاي شماست. اما بعد از خريداري كفش و پوشيدن يك جوراب كلفت يا نخي تمام انگشتان پاي شما به ديواره كفش فشرده مي‌شوند. بنابراين بهتر است قبل از خريد كفش جوراب مناسبي بپوشيد.

جوراب‌هاي نازك بيش‌تر براي صندل‌ها يا كفش‌هاي مجلسي مناسب هستند ولي ما به شما پيشنهاد مي‌‌كنيم تا محض احتياط يك جفت جوراب كلفت نيز همراه خود داشته باشيد تا اگر دوست داشتيد كفش‌هاي اسپورت و ورزشي را نيز امتحان كنيد.

 

۳. ديابت و وسواس بيش‌تر در انتخاب كفش

 

اگر بيماري ديابت داريد نبايد در خريد كفش مناسب و دلخواه خود عجله كنيد. گردش خون شما به علت قند بالا ضعيف‌تر از افراد عادي مي‌شود و اين امر روي اعصاب بدن و پا تاثير منفي مي‌گذارد. بنابراين اگر پاي شما زخم شود يا آسيب ببيند، ديرتر بهبود مي‌يابد و همين مي‌تواند براي شما مشكل زا شود‌. سعي كنيد تا كفش چرمي و نرمي براي خود انتخاب كنيد. اين كفش نبايد به انگشتان و كناره‌هاي پا برخورد كند و همچنين بخش مياني آن بايد كاملا نرم باشد. اگر قصد خريد يك صندل پاشنه بلند داريد بهتر است به مدت طولاني آن را نپوشيد‌.

 

۴. ناخن‌هاي كوتاه و انتخاب مناسب‌تر

 

ناخن‌هاي كوتاه و بلند هركدام مي‌توانند سايز كفش را براي شما متفاوت جلوه دهند. اگر ناخن شما بلند باشد، به راحتي به نوك كفش برخورد مي‌كنند و شما به اشتباه تصور مي‌كنيد كه كفش براي شما كوچك و تنگ است، در صورتيكه كاملا اندازه شماست. بنابراين شما بايد قبل از خريد كفش آن را كوتاه كنيد يا اين كه اجازه دهيد كه ناخن‌ها در يك اندازه مشخص باقي بمانند.

 

 

 

۵. قدم زدن با كفش جديد

 

در خريد كفش مورد علاقه خود عجله نكنيد. حتما چند قدم با آن راه برويد يا حتي بدويد. شما با كفش‌هاي خود راه در طول روز راه مي‌رويد بنابراين هنگامي كه نشسته‌ايد و هيچ حركتي نداريد نبايد كفش خود را انتخاب كنيد. راه رفتن باعث مي‌شود تا انگشتان پاي شما خم شوند و بخش‌هاي مختلف  مانند قوزك و سينه پا به كناره‌ي كفش برخورد كنند. اين كار به شما كمك مي‌كند تا اگر هر درد يا حس فشردگي در هركدام از اين ناحيه‌ها حس كرديد از خريد كفش منصرف شويد و كفش ديگري انتخاب كنيد. علاوه بر اين دقت كنيد كه بخش مياني كفش نرم باشد و حس راحتي را به شما منتقل كند.جديد ترين كفش ها در كتپوش :

https://katpoosh.com/

 

 

 

ويژگي‌هاي يك كفش مناسب و با دوام

 

۱. سايز كفش متناسب با پاي شماست:

شما مي‌توانيد با استفاده از شماره كفش قبلي خود سايز پاي خود را به فروشنده بگوييد. كفش مورد نظر نبايد براي شما گشاد باشد وگرنه هنگام راه رفتن بايد پاي خود را به زمين بكوبيد و اين به عضلات ران و ساق پاي شما فشار زيادي وارد مي‌كند.

 

اگر در سن بلوغ هستيد يا فرزندي در اين سن داريد، از خريد كفش‌هايي كه از پاي او بزرگ‌تر هستند، خودداري كنيد. به جاي آن سعي كنيد در كوتاه مدت كفش‌هاي جديد و با قيمت مناسب بخريد. علاوه بر اين برخي خانم‌ها به ظاهر زيباي كفش بيش از حد توجه مي‌كنند و همين باعث مي‌شود تا با وجود سايز كوچك كفش، آن را استفاده كنند و پاي آن‌ها به راحتي تاول بزند.

 

 

 

۲. پنجه‌ي كفش به انگشتان فشار وارد نمي‌كند:

اگر پنجه‌ي كفش ارتفاع يا زاويه مناسبي نداشته باشد باعث مي‌شود تا انگشتان شما روي هم قرار بگيرند و به مرور باعث درد زياد، ميخچه بد فرم شدن استخوان خواهد شد. يك كفش با كيفيت فضاي پنجه‌‌ي مناسبي دارد و تمام انگشتان پا مي‌توانند به راحتي بالا و پايين بروند و حركت كنند. يك راهكار براي تشخيص پنجه مناسب اين است كه با دست بخش جلويي كفش را فشار دهيد اگر فاصله انگشتان پا با پنجه كفش زياد بود به اين معني است كه انگشتان فضاي كافي براي تحرك دارند و كفش براي شما مناسب است.

 

۳. كف داخلي كفش شكل مناسبي دارد:

كف داخلي كفش بايد به گونه‌اي طراحي شده باشد تا بتواند وزن بدن را در تمام سطح پا توزيع كند. بعضي كفش‌ها كاملا تخت هستند و كفه‌ي نرمي ندارند. اين عامل در طولاني مدت به ستون فقرات شما آسيب جدي وارد مي‌كند. سعي كنيد كفش‌هايي را خريداري كنيد كه كف آن‌ها قوس داشته باشد چون هنگامي كه پاي خود را روي زمين مي‌گذاريد به پنجه و پاشنه‌ي شما فشار زيادي وارد نمي‌شود و احساس راحتي بيش‌تري مي‌كنيد.

 

۴. پشت كفش نرم و انعطاف پذير است:

هنگامي كه كفش دلخواه خود را مي‌پوشيد بايد دقت كنيد كه پشت پاي شما را نزند. گاهي قسمت پشتي كفش از مواد اوليه‌ي بي كيفيتي ساخته مي‌شوند و بنابراين جنس سفت و غير قابل انعطاف پذيري دارند‌‌. به همين دليل به مرور پاي شما را در اثر ساييدگي زخم مي‌كنند. براي اين كه بتوانيد تنگ بودن كفش را چك كنيد و فاصله‌ي پشت كفش را با پاشنه بسنجيد بايد حدود بيست قدم راه برويد و يا انگشت خود را بين قوزك پا و كفش قرار دهيد تا فاصله تقريبي برخورد پا با پشت را متوجه شويد. با اين راهكار مي‌توانيد از هزينه اضافي بابت خريد كفش خودداري كنيد و سلامت پاي خود را افزايش دهيد.

 

۵. پاي شما را از آسيب‌هاي بيروني حفظ مي‌كند:

يك كفش مناسب بايد بتواند شما را از سرما، گرما و باران حفظ كند. اگر آبي كه روي سطح زمين ريخته به راحتي داخل كفش شود يعني زيره كفش شما آسيب ديده و يا بي كيفيت است. همچنين يك كفش مناسب هنگامي كه پاي شما پيچ مي‌خورد، بايد ضربه وارد شده را تا حد زيادي دفع كند. بنابراين آسيب كم‌تري به پاي شما وارد مي‌شود.

 

۶. پاشنه كفش ارتفاع مناسبي دارد:

كفش‌هاي لژدار و كفش‌هايي كه حدود ۳ سانتي متر ارتفاع دارند براي خانم‌ها بسيار مناسب هستند. آن‌ها  باعث مي‌شوند وزن ‌خانم‌ها روي تمام پاها تقسيم شود و بنابراين آن‌ها تعادل خود را بهتر حفظ خواهند كرد. صندل‌ها و كفش‌هايي كه پاشنه ۱۲ سانتي متري دارند مي‌توانند باعث بروز بيماري مختلف مفصلي شوند. براي آقايان نيز كفش‌هايي كه پاشنه دو سانتي متري دارند قابل قبول هستند. همچنين اگر ساق پاي شما كمي ضعيف است بايد از كفش‌هايي استفاده كنيد كه لژدار هستند.

 

۷. زيره كفش مناسب از دوام بالايي برخوردار است:

زيره‌، بخش بيروني كفش است كه با زمين تماس دارد. اين بخش در طرح‌‌ها و رنگ‌‌هاي مختلفي توليد مي‌شود و به همين دليل زيبايي خاصي به كفش مي‌بخشد. زيره كفش بايد در برابر سرما مقاوم باشد و از جنس لاستيك يا تي پي يو باشد تا باعث ليز خوردن شما روي سطوح مرطوب نشود. لاستيك اصطكاك بالايي دارد و انعطاف پذير است به همين دليل شما مي‌توانيد با اين نوع كفش‌ها به راحتي و ساعت‌ها راه برويد. علاوه بر زيره‌‌ي لاستيكي، زيره‌ي پي وي سي نيز براي كفش‌ها بسيار مناسب است چون علاوه بر سبك بودن، مقرون به صرفه است و طرح‌هاي مختلفي از آن در بازار موجود است. همچنين امكان شكستگي نيز ندارد.

 

۸. رويه‌ي كفش‌ جريان هوا را در پا تنظيم مي‌‌كند:

 

رويه‌ي كفش‌ها معمولا از پارچه، پلاستيك و يا چرم ساخته مي‌شوند. رويه چرم طبيعي كم‌تر پاره و ساييده مي‌شود و مقاومت بالاتري نسبت به نوع مصنوعي آن دارد. علاوه بر اين چرم طبيعي عايق خوبي گرما است و دماي پاي شما را در كفش تنظيم مي‌كند. رويه‌ي پلاستيكي معمولا براي كفش‌هاي اسپرت استفاده مي‌شود و در برابر گرما مقاومت كمي دارد.

بنابراين پاي شما به راحتي در آن عرق مي‌كند و بو مي‌گيرد‌. با اين حال اين رويه‌ها ارزان‌تر از نوع چرم هستند. نوع ديگر رويه كفش، ميكروفيبر است كه معمولا از فيبر پلي استر توليد مي‌شود. اين رويه الياف كم‌تري دارد و بسيار سبك و نرم است. علاوه بر اين جريان هواي خوبي در كفش ايجاد مي‌كند و حتي اگر جوراب نداشته باشيم به پا آسيب زيادي وارد نمي‌كند.

 

 

سخن پاياني

 

امروزه انتخاب و خريد كفش كار آساني است اما بيماري‌هايي كه كفش‌هاي نامرغوب در پا ايجاد مي‌كند، مي‌تواند آسيب‌هاي جدي به پا وارد كند. اگر شما با ويژگي‌‌هاي يك كفش مناسب آشنا باشيد مي‌توانيد تا حد زيادي جلوي اين آسيب‌ها را بگيريد. اميدواريم با خواندن اين مقاله بتوانيد يك كفش با كيفيت تهيه و تا مدت طولاني از آن استفاده كنيد.

 

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۸:۴۸ توسط:تيتر برتر موضوع: نظرات (1)

اين داروها جزو ليست داروهاي مجاز در كشور هست

استارتاپهايي مانند مادران، ديجيكالا، اسنپدكتر، پذيرش 24 و آزمايش آنلاين مشمول اين ممنوعيت شدهاند و ادامه همكاري با آن ها از سوي داروخانهها تخلف اعلام شده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشيد تا توضيحات لازم را در اختيار شما قرار دهيم. با اين حال با گسترش فعاليتهاي برخي از استارتاپهاي تامين دارو و برخي از اپليكيشنها فروش دارو نيز در دسته خدمات دارويي آن ها قرار گرفت.گسترش سفارشات و ابهامات زيادي از چگونگي تامين و سلامت دارو موجب شد تا نهادهاي نظارتي با سرعت بيشتري نسبت به گذشته واكنش نشان دهند. بر اساس آييننامه و ضوابط وزرات بهداشت فروش هرگونه دارو همراه يا بدون نسخه به صورت آنلاين و اينترنتي ممنوع است. يكي از اصليترين دغدغههاي انجمن صنفي داروسازان براي اين تصميمگيري فقدان نظارتهاي كافي بر عملكرد اپليكيشنهايي است كه از مردم نسخه دريافت ميكنند و داروها را به آنها تحويل ميدهند. يعني اين داروها كه مردم سفارش ميدهند توسط اين اپليكيشنها از خارج شبكه رسمي تامين شوند.

مسئله مهم ديگر اين است كه آيا اين داروها جزو ليست داروهاي مجاز در كشور هست يا خير. وجود دارند. همان طور كه مي دانيد در حال حاضر تجهيزات پزشكي، مكمل ها و لوازم آرايشي و بهداشتي با قيمت بالايي عرضه مي شوند. دكتر فاطمي با اشاره به اين كه اكنون بيشتر قاچاقچيان دارويي كشور از همين طريق اقدام به فروش داروهاي خود ميكنند ادامه ميدهد: «طبق آماري كه داريم در حال حاضر بيشتر قاچاقچيان دارو سعي دارند از طريق شبكههاي مجازي داروهاي شان را بفروشند. اين بخش مهمترين بخشي است كه تمامي كسب و كارهايي كه به عنوان داروخانه آنلاين فعاليت دارند بايد مد نظر قرار دهند. هر دارويي كه در آن ليست قرار گرفته است، مورد بررسي قرار گرفته است تا اطمينان حاصل شود كه براي شما امن و قانوني است. هدف ما تامين داروهاي ضروري مردم و دسترسي آسان آن ها به انواع محصولات دارويي و غير دارويي مورد نياز آن هاست.

ما به نوعي شاهد گسترش معضلهاي فروش داروي غير مجاز ناصرخسرو در شبكههاي مجازي هستيم و باور ما اين است كه اكنون ناصرخسروي مجازي فعاليت گستردهتري از ناصرخسروي حقيقي دارد. داروخانه آنلاين همان ناصرخسروي مجازي است؟ اين سايت توسط داروخانه افخم شهر تبريز اداره مي شود و از پربازديدترين داروخانه هاي آنلاين كشور محسوب مي شود. همچنين مكملهاي تقويتي همچون زينك پلاس، مكمل هاي تقويتي، مكمل هاي تخصصي براي تقويت مفاصل و استخوان ها، تقويت مو، جوانسازي پوست، مكمل هاي لاغري و تناسب اندام را مي توان ذكر كرد. خريد از داروخانه آنلاين فوايد زيادي را به همراه دارد كه از مهمترين آنها مي توان به كاهش ترافيك و مقايسه قيمت ها اشاره كرد. اكثر داروخانه هاي آنلاين و اينترنتي داراي پيك رايگان مي باشند. اين *** براي از بين بردن خستگي هاي ناشي از استرس و همينطور كمبود ويتامين مناسب و از بين بردن ضعف بدن است. آنها ميتوانند بصورت ***، كپسول، پودر، نوشيدني و *** انرژي استفاده شوند.

در كنار مكملهاي بدنسازي ميتوانيد انواع مكمل دارويي را بسته به نيازتان از https://binoskhe.com/ تهيه و استفاده كنيد. جزو مكملهاي بدنسازي هستند. بسته به رشته ورزشي و فعاليت تان ممكن است به يك يا چند گروه از مكملهاي بدنسازي نياز داشته باشيد. در واقع، اين بخش از اطلاعات دارويي به او نشان مي دهد كه آيا مكملي كه مي خواهد خريداري كند براي سلامتي اش مفيد است و به رفع مشكلات او كمك مي كند يا خير! شما ميتوانيد هر آنچه كه از يك داروخانه آنلاين انتظار داريد از وبسايت داواخانا تهيه نماييد. به داروخانه آنلاين وطن دراگ خوش آمديد براي ارتباط با ما روي پشتيباني كليك كنيد. همه ما اين را ميدانيم كه بسياري از دارو و به طور عمده داروهاي كمياب در شرايط ويژهاي نگهداري ميشود. اما دارويي كه به طور اينترنتي سفارش داده ميشود معلوم نيست از كجا تامين شده و به دست بيمار ميرسد. براي درك بهتر اين موضوع كافيست چند سال به عقب برگرديد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۵:۰۲ توسط:تيتر برتر موضوع: نظرات (1)

با آبياري مكانيزه كه از زير مجموعه هاي آبياري مدرن است بيشتر آشنا شويد

در ادامه با آبياري مكانيزه كه از زير مجموعه هاي آبياري مدرن است بيشتر آشنا خواهيم شد. كه داراي ويژگي هاي زياد نسبت به نمونه هاي موجود در سايت هاي مختلف است. صافي هاي شني يا توري براي جدا كردن ذرات معلق ريز موجود در آب. مي توان اذعان داشت كه آبياري قطره اي جزء پرطرفدارترين و كم هزينه ترين روش هاي آبياري موجود مي باشد. با استفاده از كنترلر آبياري مي توان شيرهاي برقي را فرمان پذير كرد. ازنازل سراميكي به دليل مقاوم بودن در برابر سموم براي ضد عفوني و سمپاشي گلخانه ها استفاده مي شود. همان گونه كه بارها به آن اشاره كرديم، آبياري قطره اي در مصرف آب صرفه جويي مي كند و هم چنين هزينه هاي بهره برداري را كاهش مي دهد و اين موضوع از مزاياي مهم در اين روش جديد مي باشد. اگر آبياري زمين به درستي صورت نگيرد محصولات خوبي در اختيار افراد يك منطقه قرار نخواهد گرفت و به علاوه در مصرف آب نيز صرفه جويي نخواهد شد.همان گونه كه مي دانيد، بخش اعظم مصرف آب در كشور ما به مصارف كشاورزي مربوط مي شود، بنابراين با توجه به كمبود آب، صرفه جويي در مصرف آن از اهميت بسياري برخوردار مي باشد و بايد توسط كشاورزان عزيز رعايت شود.

بايد گفت كه كنترلر هانتر يكي از توليدي هاي معتبر كارخانه چين است كه تحت ليسانس كشور آمريكا مي باشد. اين دستگاه يك كنترلر ۴ ايستگاهه است كه از آن براي اتوماتيك كردن سيستم هاي آبياري مختلف استفاده مي شود. براي كسب اطلاعات بيشتر دراين­باره پيشنهاد مي كنيم حتماً ادامه مطلب ما را مطالعه كنيد.

مشخصات فني كنترلر هانتر
كنترلر هانتر كه در ميان بسياري كاربران با عنوان تايمر آبياري هانتر نيز شناخته مي شود در دو نوع فضاي باز و فضاي بسته توليد و به مشتريان خود عرضه مي شود. تفاوت سيستم هاي باز و بسته در اين است كه در مدل بسته تايمر با دريافت فيدبك از سنسورهاي تعبيه شده در خود و آناليز اطلاعات دريافت شده فرمان لازم را براي آبياري ارسال مي كند. اما در مدل فضاي باز سيستم با تغييرات از پيش تعريف شده اي آبياري بخش هاي مختلف را انجام مي دهد. از اين رو هيچ گونه نيازي به نصب سنسورهاي ديگري از قبيل دما، تابش خورشيد و رطوبت را ندارد. بايد گفت كه مدل فضاي باز كنترلر هانتر هم ارزان تر است و هم انعطاف پذيري بالاتري در برابر مدل بسته دارد. از ديگر شاخصه هاي بارز كنترلر هانتر مي توان به موارد زير نيز اشاره كرد:

https://abniro.com/irrigation-controller-hunter/

بايد بيان شود كه روش آبياري قطره ايي در دهه ۵۰ بسيار رايج شد و سطوح بزرگي با اين روش آبياري شدند اما هر روشي كه براي آبياري زمين استفاده مي شود، مزايا و معايب خاص خود را دارد كه بعد ها با تحقيقات فراوان مزايا و معايب روش آبياري قطره ايي نيز مشخص گرديد. از آن جا كه آبياري قطره اي و باراني بايد طوري تنظيم شود، كه در زمان خاصي شروع و در زمان مشخصي تمام شود، يك نفر بايد مسئوليت اين كار را بر عهده بگيرد، از آن جا كه انسان نيز خطا مي كند، ممكن است، با توجه به مشغله هاي زندگي، اين كار را فراموش كند، استفاده از تايمر بزرگترين خدمت به اين كشاورزان و ديگر صاحبان صنايع را انجام مي دهد. تعرق و هم چنين مقدار آبي كه بايد به زمين مورد نظر داده شود، در يك دوره زماني محدود ( ۲۴ تا ۷۲ ساعت ) توازن برقرار مي شود.

از جمله معايب روش آبياري قطره ايي، هزينه هاي زياد و تكنيك هاي نسبتاً پيشرفته اين روش و هم چنين نمك ها و مواد جامد معلق در آب هاي ايران (كه سبب گرفتگي قطره چكان ها مي شوند) مي باشد. با اين تكنيك شما قادر خواهيد بود رطوبت لازم را براي مدت زمان مشخصي براي گياه تامين كنيد. به همين دليل در اكثر پروژه ها احداث ايستگاه پمپاژ و يا تقويت منبع تامين انرژي ضروري مي باشد. مي توان بيان كرد كه سيستم هاي آبياري قطره اي نيازمند تامين فشار بالا مي باشند و معمولا اختلاف ارتفاع منبع آب تامين كننده اين انرژي نمي باشد. بايد بدانيد كه در صورتي كه آب مصرفي در آبياري از چاه يا رودخانه حامل شن و ماسه معلق باشد، بهره گيري از هيدروسيكلن امري كاملا ضروري است. در رابطه با روند اجراي عمليات پمپ واترجت كارواش لازم است بدانيد كه اين دستگاه به واسطه ابزارهاي مخصوص به برق متصل مي شود كه با استفاده از نيروي محركه الكتريكي فعاليت خود را آغاز مي كند. اگر فيلتر ديسكي همراه با فيلتر هاي ديگر كه به نوعي آب را عاري از آلودگي هاي زيستي و ميكروبي مي كنند، شده باشد، مي تواند در مصارف خانگي مورد استفاده قرار گيرد.

آب با فشاري برابر 1 وارد آب چكان ميشود و در آنجا به فشار صفر ميرسد. پمپ كارواش صنعتي، واترجت، كارواش دستي، كارواش خانگي و پمپ، كلماتي است كه به كارواش صنعتي اطلاق ميشود. در كل قطعاتي كه براي شما همراه اين پكيج ارسال ميشود كامل است و شامل تمامي قطعات مورد نياز است. سوال و يا نظري در مورد اين محصول داريد؟ به دليل تقاضاي زياد اين محصول مركز عرضه تايمر آبياري ارزان فعاليت خوبي را در كشور دارد. اين محصول در برابر رطوبت دوام مي آورد. ابتدا دو عدد باتري قلمي را در پشت دستگاه، در محل مورد نظر قرار مي دهيد. شايان به ذكر است كه لوله ها اصلي و نيمه اصلي از جنس پلي اتيلن بوده و آن ها را در عمق مناسب درون خاك قرار مي دهند. لوله هاي مورد استفاده در مه پاشها از دو نوع لوله هاي پلي آميد و لوله هاي فشار قوي سيم دار پرسي يا همان شلنگ هيدروليكي مي باشند. از اين جهت در شبكه هاي آبياري قطره اي، فيلترهاي شني با كارآيي بالا همچنان مورد استفاده قرار مي گيرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۸:۵۲ توسط:تيتر برتر موضوع: نظرات (1)