تیتر برتر تیتر برتر .

تیتر برتر

نحوه استفاده از اسکنر HP با نرم افزار HP Scan را بیاموزید

با HP Scan، نرم افزار اسکن hp، می توانید به راحتی اسناد و تصاویر خود را ایجاد کرده و آنها را ذخیره یا به اشتراک بگذارید.

امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی و ظهور دستگاه های جدید، دستگاه اسکنر جایگاه خوبی از نظر تقاضا و محبوبیت به دست آورده است. اسکن اسناد کاغذی، اسناد و تصاویر می تواند برای سازماندهی و اشتراک گذاری آنها، به ویژه برای مشاغل، بسیار مفید باشد.

امروزه نیاز به استفاده از این ابزارها باعث شده است تا برنامه ها برای مشاهده اسناد با دقت بیشتر و بهتر از قبل نیاز داشته باشند. اگر شما هم به دنبال نرم افزار اسکنر برای اسکنر اچ پی خود هستید که بتواند فایل های کاغذی را به راحتی به کپی دیجیتال تبدیل کند، خواندن این مقاله را فراموش نکنید که به معرفی و راهنمایی شما برای استفاده و نرم افزار HP Scan می پردازد.

 

نرم افزار HP Scan را نصب و دانلود کنید

همانطور که می دانید برای اسکن اسناد خود با اسکنر HP در سیستم عامل ویندوز به برنامه خاصی نیاز دارید. نرم افزار اسکن HP را می توان سریع ترین و ساده ترین راه برای اسکن اسناد و اطلاعات مهم دانست. این برنامه برای پشتیبانی از اکثر اسکنرهای HP طراحی شده است. نرم افزار اسکنر اچ پی هنگام نصب اسکنر اچ پی یا درایور چاپگر چندکاره اچ پی بر روی سیستم نصب می شود و یا می توانید آن را از وب سایت پشتیبانی اچ پی دانلود و بر روی سیستم ما نصب کنید.

https://support.hp.com/us-en

نرم افزار HP Scan شما را قادر می سازد اسناد و تصاویر اسکن شده را با کیفیت بسیار بالا ذخیره، ارسال و ذخیره کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد که اسناد خود را مطابق با نیازها و استانداردهای خود شخصی سازی کنید. این نرم افزار حرفه ای به کاربران اجازه می دهد عکس ها و اسناد را تنها در سه مرحله اسکن کنند (انتخاب اسکنر، اعمال تنظیمات و انتخاب راهی برای ذخیره سند).

 

نرم افزار اسکنر HP Handy

برنامه HP Scan دارای رابط کاربری آسان و کاربر پسند است. زیرا به کاربران این امکان را می دهد که به سرعت تنظیمات مورد نظر را بررسی و اعمال کنند و قبل از ضبط تصویر را نمایش دهند. علاوه بر این، کاربران نرم افزار اسکن hp این توانایی را دارند که فایل های خود را در فرمت های PDF، JPEG و متن قابل ویرایش ذخیره کنند. امکان تعیین اندازه کاغذ، رنگ یا سیاه و سفید آن، وضوح تصویر و امکانات پیشرفته تر از مزیت هایی است که محبوبیت این برنامه را افزایش می دهد.

با سفارشی کردن میانبرهای ضبط روزانه، می توانید روند اسکن خود را سرعت بخشیده و در صورت نیاز به تغییر میانبرهای مورد نظر خود، تنها با یک کلیک آنها را تغییر دهید.

 

اسکن در 7 مرحله با نرم افزار HP Scan

همانطور که در بالا ذکر شد، می توانید عکس ها و اسناد خود را با استفاده از اسکنرهای HP و نرم افزار HP Scan به فایل های دیجیتال تبدیل کنید.

هنگامی که مطمئن شدید دستگاه شما آخرین درایورها و نرم افزار را نصب کرده است، می توانید سند خود را اسکن کنید. برای استفاده از برنامه HP Scan، به سادگی دستورالعمل های گام به گام زیر را دنبال کنید:

1- ابتدا سند را در جایی که می خواهید قرار دهید. همچنین، به برچسب ها و دستورالعمل های روی صفحه اسکنر hp خود نگاه کنید تا سند به درستی بارگیری شود.

2- در کامپیوتر خود به منوی Start رفته و مدل دستگاه مورد نظر را جستجو کنید. با کلیک بر روی آن به قسمت نرم افزار هدایت می شوید.

 

نرم افزار اسکن HP

3- Print, Scan and Fax را انتخاب کرده و روی Scan کلیک کنید.

4- در پنجره باز شده Document یا Photo Scan را انتخاب کنید.

5- در این صفحه با استفاده از کلیدهای میانبر می توانید خصوصیاتی را که می خواهید فایل را اسکن کنید تنظیم کنید. هر کدام از این کلیدهای میانبر هدف خاصی دارند که در ادامه به معرفی آن می پردازیم:

 

فرمت فایل برای اسکن

Save as PDF: از این میانبر برای ذخیره فایل با فرمت PDF یا ارسال ایمیل با این فرمت استفاده می شود.

Save as JPEG: از این گزینه برای ذخیره یک سند یا اسکن ایمیل به عنوان عکس استفاده کنید.

ایمیل به صورت PDF و ایمیل به صورت JPEG: برای استفاده از این میانبرها ابتدا مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید. با استفاده از این گزینه ها می توانید سند خود را با فرمت PDF یا JPEG ارسال کنید. با انتخاب این میانبرها، نرم افزار HP Scan تصویر را در هنگام باز کردن آن در ایمیل جدیدی قرار می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گیرنده، موضوع و همچنین پیام را وارد کرده و ارسال را بزنید.

ذخیره به عنوان متن قابل ویرایش: فناوری تشخیص نویسه نوری موجود در اسکنرهای HP و چاپگرهای چندکاره به شما امکان می دهد سند خود را به یک فایل قابل ویرایش و جستجو تبدیل کنید. قابلیت OCR همچنین نمایه سازی و بازیابی اسناد را بهبود می بخشد.

Send to Cloud: از این میانبر برای آپلود، ذخیره و مدیریت اسناد خود در فضای ابری استفاده کنید. با میانبر Send to Cloud، می توانید مکان های ابری مانند Dropbox، Google Drive، SharePoint یا One Drive را انتخاب کنید. با انتخاب این میانبر یک پنجره کشویی باز می شود که در آن می توانید روی جایی که می خواهید کلیک کنید.

اسکن روزانه: پیوند اسکن روزانه به کاربران امکان می دهد پیوندهای اسکن را برای نیازهای روزانه تعریف و ذخیره کنند. این تنظیمات برای کارهای سریع و یکبار مصرف هستند. بسیاری از تنظیمات اسکن مانند نوع عنصر، سمت صفحه، اندازه صفحه، رنگ و مقصد از این پیوند در دسترس هستند.

توجه داشته باشید که می توانید هر مورد در سمت چپ را با تنظیمات سمت راست این صفحه شخصی سازی کنید.

 

فرمت فایل برای اسکن

به طور پیش فرض، اسکنر HP به طور خودکار اندازه صفحه را در لیست کشویی Auto Detect Size تشخیص می دهد. برای اسناد طولانی تر، گزینه (8.5 x 34 اینچ) یا Extra Length (8.5 x 122 اینچ) را از لیست کشویی صفحه Size در تنظیمات میانبر اسکن انتخاب کنید.

 

توجه: هنگام استفاده از تنظیمات لبه بلند فقط می توانید یک طرف را اسکن کنید.

دریافت فیدهای متعدد: این ویژگی به طور پیش فرض فعال است. اگر تشخیص دهد که تعداد زیادی از صفحات به طور همزمان در اسکنر بارگذاری شده است، روند اسکن را متوقف می کند. فعال کردن این ویژگی در حین اسکن می تواند به دو دلیل مفید باشد:

چند فرم (HP استفاده را توصیه نمی کند)

اسنادی با برچسب یا یادداشت های پیوست شده به پیوست فیزیکی.

 

تشخیص خودکار اندازه کاغذ

تشخیص اندازه خودکار: به طور پیش فرض، اسکنر hp به طور خودکار اندازه صفحه را در منوی تشخیص اندازه خودکار تشخیص می دهد. برای اسناد بدون اندازه یا اندازه های دیگر، می توانید اندازه مورد نظر خود را از منوی اندازه صفحه انتخاب کنید. این مرورگر با استفاده از گزینه Auto Size Check می تواند اندازه صفحه را به صورت خودکار تشخیص دهد. با استفاده از این گزینه، تصویر نمایش داده شده در اندازه صفحه مشخص شده قرار می گیرد و هر چرخشی بهینه می شود.

منبع: اگر از اسکنر با ADF (سیستم تغذیه خودکار) استفاده می کنید، Flatbed را از این کادر کشویی انتخاب کنید. نوع اسکنر

تشخیص خودکار رنگ: این ویژگی برای تشخیص رنگ صفحه نمایش سیاه و سفید استفاده می شود. برای تشخیص خودکار رنگ ها در تصویر اسکن شده خود، روی حالت Color در کادر کشویی کلیک کنید و Auto Color Detect را انتخاب کنید. برای تنظیم حساسیت تشخیص خودکار رنگ و تنظیمات حالت خروجی، روی More ضربه بزنید، Image را انتخاب کنید، سپس در کادر بازشوی Auto Color Detect را انتخاب کنید.

 

تشخیص خودکار رنگ

حالت بهبود یافته متن سیاه و سفید: می توانید از این ویژگی برای افزایش کیفیت تصویر اسکن شده در حین اسکن متن سیاه و سفید استفاده کنید. در قسمت More، روی تب Image کلیک کنید، سپس گزینه Threshold and Content Enhancement را انتخاب کرده و OK کنید.

 

پیش نمایش فایل اسکن شده

Show Viewer After Scan: گزینه ای به نام Show Viewer After Scan در سمت راست و پایین صفحه وجود دارد. اگر این گزینه را فعال کنید، پیش نمایش فایل اسکن شده را مشاهده خواهید کرد.

گروه های صفحه: به طور پیش فرض، نرم افزار ما یک گزینه گروهی دارد. با این حال، برای اسکن اسناد دو طرفه در فیدر، به سادگی گزینه 2-sided را انتخاب کنید.

تک یا دو نفره

در سمت راست بالای صفحه گزینه ای به نام More وجود دارد. این گزینه به شما کمک می کند تنظیمات پیشرفته تری را در صورت نیاز در فایل خود اعمال کنید.

Resolution: با باز کردن این کادر گزینه می توانید کیفیت، وضوح و شفافیت سند خود را تعیین کنید.

کیفیت اسکن

نوع فایل: برای ذخیره سند خود در فایل pdf باید به قسمت Destination رفته و در قسمت نوع فایل گزینه pdf را انتخاب کنید.

نوع فایل را انتخاب کنید

اگر می خواهید اسناد شما جداگانه ذخیره شوند، برای هر صفحه اسکن شده یک فایل جداگانه اجرا کنید.

 

اسناد فردی را ذخیره کنید

6- حالا نوبت اجرای دستور اسکن است. در این مرحله، نسخه ای از فایل را مشاهده می کنید که می توانید برای ویرایش مجدد فایل، روی آن دوبار کلیک کنید.

با نرم افزار HP Scan اسکن کنید

7- در نهایت بر روی گزینه save کلیک کنید و فایل را در قسمت مورد نظر سیستم خود ذخیره کنید.

 

اخرین حرف

امیدواریم با مطالعه این راهنما و آشنایی با اسکن HP، بتوانید اسناد کاغذی را با هر فرمتی به راحتی در رایانه خود ذخیره کنید. در صورتی که در هنگام نصب و نصب نرم افزار با مشکلی مواجه شدید، برای رفع مشکل با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. برای خرید انواع اسکنر اچ پی به قسمت فروشگاه سایت آوای فرهنگ آریا مراجعه کنید.

 

ادامه مطلب:  آوا فرهنگ آریا


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۶:۰۴ توسط:تیتر برتر موضوع: نظرات (0)