تیتر برتر تیتر برتر .

تیتر برتر

همه چیز درباره درب های ضد سرقت

در سال های اخیر استفاده از درب های ضد سرقت در ساختمان ها بسیار افزایش یافته است، امنیت، استحکام و مقاومت بالای این درب ها نسبت به درب های معمولی از دلایل اصلی انتخاب درب های ضد سرقت می باشد. استفاده از درب های ضد سرقت به جای درب های معمولی باعث افزایش امنیت و کاهش احتمال سرقت ساختمان شده و طول عمر و دوام بیشتری را برای درب به ارمغان می آورد.

 

انواع درب های ضد سرقت.

در حال حاضر درب های ضد سرقت تولید سه کشور در بازار وجود دارد که از جمله آنها درب های ضد سرقت ترکیه، چین و ایران می باشد. درب های ضد سرقت ترکیه نسبت به دو نوع دیگر کیفیت بالاتر و بهتری دارند و به همین دلیل قیمت بالاتری را نیز به همراه دارند. درب های ایرانی نیز از نظر کیفیت و طراحی منحصر به فرد هستند، مشابه درب های ضد سرقت ترکیه هستند و از نظر قیمت نیز ارزان تر هستند. اما در هنگام خرید درب ضد سرقت علاوه بر کشور سازنده عوامل دیگری مانند جنس درب ضد سرقت، قطعات به کار رفته در ساخت آن و کارایی مکانیزم را باید در نظر گرفت. در.

جنس درب ضد سرقت

 

بسته به جنس، درب های ضد سرقت را در دو نوع فلزی و چوبی تولید می کنیم. درهای فلزی معمولاً از فولاد یا آهن ملایم ساخته می شوند و پشت آن یک صفحه شیشه ای شفاف وجود دارد. درب های محافظ چوبی نیز می توانند از فلز و راش، گردو و ... ساخته شوند. از ترکیب چوب های مختلف ساخته شده است. درب های ضد سرقت را اکثر ما به درب های چوبی می شناسیم، این درب ها از نظر ظاهری بسیار زیباتر از درب های ضد سرقت فلزی هستند و همچنین انتخاب طرح ها و مدل های بیشتری وجود دارد. این درب ها به طور گسترده برای مشاغل و منازل مورد استفاده قرار می گیرند. در ضمن قیمت درب ضد سرقت چوبی نسبت به فلزی بیشتر است. درب های فلزی امنیتی اغلب در نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود. رنگ آمیزی آن نیز به سلیقه مشتری امکان پذیر است.

 

میز ضد سرقت CNC

این نوع درب ضد سرقت دارای ورق رویه ام دی اف 8 میل می باشد همانطور که از نام آن پیداست طرح های به صورت فرورفتگی و برآمدگی در این درب ها به کمک دستگاه CNC اجرا می شود. برش های ایجاد شده در این روش کاملاً ظریف و زیبا هستند گاهی اوقات در پایان کار روی درب سکوریت لایه پی وی سی رنگ می شود، البته درب محافظ CNC نیز قابل رنگ آمیزی است، البته روکش پی وی سی مقرون به صرفه تر است.

 

درب ضد سرقت عالی

برای ساخت بهترین درب های ضد سرقت از مواد اضافی استفاده شده و طراحی به کار رفته در آن ها بسیار چشمگیر است و باعث می شود این درب ها شیک و باکلاس به نظر برسند. معمولاً برای ساخت این گونه درب ها از چوب راش استفاده می شود و درها در انتهای پروژه رنگ آمیزی می شوند. این درب ها در طیف وسیعی از رنگ ها موجود هستند و می توان آنها را مطابق با سلیقه مشتری رنگ آمیزی کرد.

درب محافظ لوکس

این دسته از درب های ضد سرقت در دسته درب های ضد سرقت انحصاری قرار می گیرند و با توجه به متریال بزرگتر در ساخت آن ها و همچنین زیبایی طراحی و نقش آن ها از نظر متریال قیمت بالاتری دارند. با این حال مدل های CNC زیادی هستند که از نظر زیبایی و کیفیت فاقد درب های لوکس نیستند. لاریکس مفتخر است که انواع درب های ضد سرقت را با بالاترین کیفیت و طراحی زیبا بنا به سلیقه و نیاز مشتری و با قیمت مناسب ارائه می دهد.

 

ویژگی های درب ضد سرقت

استفاده از درب های ضد سرقت به جای درب های معمولی در ساختمان مزایای زیادی دارد. عمده ترین ویژگی ها و مزایایی که می توان برای درب های ضد سرقت در نظر گرفت عبارتند از:

نصب آسان و بدون دردسر

حفاظت و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد

تنوع در طرح و رنگ

با توجه به نیاز مشتری و قابل سفارش در انواع چوب، فلز و ترکیب چوب و فلز

عایق صدا و حرارت

کپسول های اتش نشانی

امکان نصب دوربین های هوشمند بر روی درب های امنیتی

ضدآب

قفل های امنیتی مختلفی وجود دارد

ضد زنگ

امکان نصب دزدگیر وجود دارد

نشکن و عمر طولانی

امنیت بالا به دلیل نیاز مداوم به کلید اصلی

قابلیت قرار دادن قفل دیجیتالی درب ضد سرقت

صرفه جویی در انرژی به دلیل عایق سرما و گرما

پنل درب ضد سرقت

 

 

در واقع اینها اجزای درب ضد سرقت هستند که این درب ها را بسیار ایمن می کنند. این درب ها معمولا ساختاری چند لایه دارند و دارای قسمت های زیادی هستند.

جلوگیری

قلعه

رویه i

ورق های فلزی

رول فلزی

مدیریت کنید

لولا

دایره

 

درب یکی از اجزای این درب های امنیتی است.

به طور معمول در داخل درب های ضد سرقت از عایق هایی مانند پشم شیشه یا پشم سنگ استفاده می شود، بنابراین این درب ها عایق های خوبی برای گرما و صدا محسوب می شوند. روکش های فلزی و قفل های ضد سرقت مهم ترین اجزای درب های ضد سرقت هستند که باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند وگرنه درب ضد سرقت تفاوتی با درب معمولی نخواهد داشت. این قفل ها دارای دو زبانه در بالا و پایین در هستند که به آنها قفل اصلی و قفل شب می گویند. با چرخاندن کلید داخل این قفل ها به طور همزمان از دو طرف درب به 8 ضامن دسترسی پیدا می شود. انواع قفل های دیجیتال از جمله مدل های کارتی، اثر انگشتی و رمز عبور را می توان استفاده کرد.

 

نتیجه

درب های ضد سرقت یکی از بهترین و مطمئن ترین مدل های درب برای نصب در ورودی ساختمان می باشد. این درب ها در مواد، طرح ها و کارایی های مختلف دسته بندی می شوند و به مشتریان این امکان را می دهند تا با توجه به نیاز و کاربرد درب خود بهترین مدل را از بین مدل های موجود انتخاب کنند. مهم ترین نکته در خرید درب ضد سرقت کیفیت بالای قطعات و قفل های این درب ها است که تضمین کننده ایمنی شما محسوب می شود. شرکت لاریکس با تولید انواع درب های ضد سرقت در طرح ها و مدل های مختلف، خریدی عالی با قیمت مناسب را تضمین کرده است.

 

رجوع به مقاله:  https://baharidoor.com/product-category/fdoor/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۵:۰۱ توسط:تیتر برتر موضوع: نظرات (0)