تيتر برتر تيتر برتر .

تيتر برتر

چاپگر چيست و چگونه كار مي كند؟

در اين مقاله به سؤال احتمالي برخي از كاربران پاسخ خواهيم داد كه چاپگر چيست و چگونه كار مي كند. در ابتداي اين مقاله پس از معرفي كوتاه، انواع چاپگرهاي موجود و چاپخانه اول را فهرست مي كنيم. در زير مشخصات هر يك از چاپگرهاي موجود در بازار را شرح مي دهيم و با عملكرد و مشخصات فني هر يك از آنها آشنا مي شويم.

همانطور كه مي دانيد امروزه پرينترها يكي از مهمترين ملزومات اكثر مشاغل و ادارات هستند. از دانشجويان گرفته تا دانشجويان و مشتريان شركتي و دفاتر. همه آنها بايد اسناد و فايل هاي خود را چاپ كنند. برخي از افراد براي كارهاي روزمره خود از چاپگر استفاده مي كنند و از اين طريق درآمد كسب مي كنند.

بنابراين چه بخواهيد چاپگر بخريد و چه از آن استفاده كنيد، بايد اطلاعات كافي در مورد اين دستگاه داشته باشيد. اين اطلاعات به شما كمك مي كند تا در مورد انواع چاپگر و نحوه كار آنها بياموزيد. اگرچه سال ها از اختراع و توليد اولين چاپگر مي گذرد، اما اين دستگاه و قابليت هاي آن هنوز براي بسياري ناشناخته است. در مقاله بعدي به بررسي پرينتر، قابليت ها و انواع آن مي پردازيم.

 

چاپگر چيست؟

چاپگر كه در فارسي به آن چاپگر مي گويند يكي از لوازم جانبي كامپيوتر است. احتمالا همه ما بايد حداقل يك بار از چاپگر استفاده كنيم، به خصوص اگر با ادارات و سازمان ها سر و كار داشته باشيم يا درس خوانده و درس خوانده باشيم. برخي از ما نيز تجربه كار حرفه اي با اين دستگاه را داريم و كاربران حرفه اي در اين زمينه هستيم. اما چاپگر چيست و چگونه كار مي كند؟ چاپگر به عنوان يكي از لوازم جانبي كامپيوتر به كاربر كمك مي كند تا متن يا تصوير ايجاد شده در كامپيوتر را روي كاغذ مورد نظر خود چاپ كند.

چاپگرها در انواع و مدل هاي مختلفي از جمله: پرينترهاي ماتريس نقطه اي، پرينترهاي ليزري، پرينترهاي جوهرافشان، چاپگرهاي تماسي و غير تماسي طراحي و توليد مي شوند. در اواسط دهه 1980 چاپگرهاي جوهرافشان به بازار معرفي شدند و در مدت كوتاهي جايگاه خود را به عنوان يكي از پركاربردترين و كاربردي ترين دستگاه ها تثبيت كردند. فونت به صورت رنگي و سياه و سفيد موجود است. منبع تامين جوهر چاپگر بسته به نوع چاپگر، كارتريج يا كارتريج است. اپسون به عنوان اولين توليد كننده چاپگر در جهان شناخته مي شود. سيكو اپسون كه در سراسر جهان با نام اپسون شناخته مي شود، يك شركت فناوري ژاپني و يكي از بزرگترين توليد كنندگان چاپگرها و تجهيزات اطلاعات و تصويربرداري در جهان است.

 

چاپگرهاي جوهر افشان

در حال حاضر توليدكنندگان چاپگر با ارائه چاپگرهاي بهبود يافته و تكميل فناوري مدل هاي قبلي سعي در جلب رضايت كاربران خود دارند. به عنوان مثال در همان زمان «چاپگرهاي جوهرافشان» با امكان اتصال به دوربين هاي ديجيتال تحول بزرگي در زمينه چاپ تصوير ايجاد كردند. اگر از جوهر و كاغذ خاصي براي چاپ تصاوير روي اين گونه چاپگرها استفاده شود، تصاوير چاپ شده بسيار بالا خواهند بود.

 

پرينترهاي ليزري

مزيت منحصر به فرد و مهم «پرينترهاي ليزري» تك رنگ كيفيت چاپ بالاي آنهاست. به دليل امكانات موجود در اين چاپگرها مانند حافظه و سيني كاغذ، مي توان از آنها براي كارهاي چاپي با تيراژ بالا استفاده كرد. يكي از مدل هاي ديگر پرينترهاي ليزري «پرينتر ليزري رنگي» است كه با استفاده از آن مي توان متن و تصاوير را با كيفيت بالا و سرعت مناسب چاپ كرد.

امروزه بسياري از كاربران تمايل به استفاده از پرينترهاي ليزري دارند و دليل اين امر كاهش قيمت پرينترهاي ليزري رنگي است. اما اكثر كاربران قبل از خريد چاپگر، علاوه بر در نظر گرفتن قيمت، به پارامترهاي ديگري مانند سرعت و كيفيت نيز توجه مي كنند و بر اساس تعادل بين پارامترهاي فوق تصميم نهايي خريد خود را مي گيرند. اميدواريم به اين سوال كه چاپگر چيست و چگونه كار مي كند، پاسخ كافي داده باشيم.

 

چاپگر چگونه كار مي كند؟

نحوه كار و نحوه كار چاپگر با ساختار آن مشخص مي شود و عملكرد هر مدل با مدل ديگر متفاوت است. پرينترهاي زيادي در بازار وجود دارد كه داراي ويژگي هاي زيادي توسط شركت هاي مختلف ارائه مي شود. صرف نظر از كيفيت خروجي، اين دستگاه ها عملكردهاي متفاوتي دارند، بنابراين كاربر بايد چاپگر خود را بر اساس نياز و انتظارات خود انتخاب و تنظيم كند. در هر صورت چاپگر به عنوان يكي از لوازم جانبي كامپيوتر به كاربر كمك مي كند تا متن يا تصوير ايجاد شده در كامپيوتر را روي كاغذ مورد نظر خود چاپ كند.

چاپگرها در انواع و مدل هاي مختلفي از جمله: پرينترهاي ماتريس نقطه اي، پرينترهاي ليزري، پرينترهاي جوهرافشان، تماسي و غير تماسي طراحي و توليد مي شوند. براي درك نحوه كار چاپگرها و نحوه عملكرد هر چاپگر، مقالات زير را بخوانيد:

 

چاپگر جوهر افشان (Inject) چگونه كار مي كند:

چاپگرهاي رنگي تصاوير سياه و سفيد و رنگي را با پخش قطره هاي ريز جوهر روي كاغذ از طريق سوراخ هاي ريز سر چاپ ايجاد مي كنند. رنگ هاي اصلي در چاپگرهاي جوهرافشان به سه رنگ قرمز و زرد تقسيم مي شوند. اين دستگاه داراي جوهر مشكي نيز مي باشد كه براي توليد تصاوير سياه استفاده مي شود. به ياد داشته باشيد كه براي چاپ حرفه اي عكس به چاپگري نياز داريد كه علاوه بر سه رنگ اصلي و مشكي، داراي شش رنگ مختلف و همچنين قرمز روشن و آبي روشن باشد. چاپگرهاي رنگي معمولاً مقرون به صرفه تر و راحت تر هستند و براي استفاده عمومي انتخاب بهتري هستند.

 

چگونه يك چاپگر ليزري سياه و سفيد (تك رنگ):

پرينترهاي ليزري تك رنگ مانند دستگاه فتوكپي عمل مي كنند، بنابراين سرعت بيشتري دارند. چاپگرهاي ليزري سياه و سفيد بهترين گزينه براي چاپ تعداد زيادي از صفحات متن هستند. به خصوص كه وضوح بسيار بالايي دارند. يكي از مزاياي هيجان انگيز استفاده از پرينترهاي ليزري تك رنگ، قيمت پايين هر صفحه چاپ شده است. اين امر هزينه كلي تعويض يا بارگيري كارتريج را كاهش مي دهد. به طور كلي، چاپگر ليزري بهترين انتخاب براي يك دفتر يا دفتر بزرگ است كه نياز به چاپ متن زيادي در طول روز دارد.

پرينترهاي ليزري رنگي چگونه كار مي كنند؟

 

چاپگرهاي ليزري براي چاپ تصاوير و عكس هاي گرافيكي عالي هستند. تونر CMYK جايگزين جوهر در اين چاپگر شده است. اين چاپگر تصاوير و عكس هاي گرافيكي با كيفيت عالي توليد مي كند كه نيازهاي عكاسان و گرافيست هاي حرفه اي را برآورده مي كند. با توجه به كيفيت بالاي اين چاپگر، مشخص است كه قيمت آن نيز بالاست. اين چاپگر براي استفاده تجاري است، نه براي استفاده خانگي يا عمومي.

 

نحوه عملكرد چاپگر چند وظيفه اي (چند وظيفه اي):

در ادارات به دليل كمبود جا، وجود پرينترهاي متعدد بسيار مفيد است. از ديگر معايب اين دستگاه اين است كه در صورت آسيب ديدن يك قطعه، تمامي قطعات آن آسيب مي بيند. به طور كلي، اين ابزار براي استفاده عمومي يا اداري كوچك استفاده مي شود. قيمت اين محصول با توجه به ظرفيت و كارايي آن بسيار مناسب است.

 

چاپگر سه بعدي چگونه كار مي كند:

چاپگرهاي سه بعدي قادر به توليد هر شيء سه بعدي با هر پيچيدگي هستند. براي اين كار بايد شكل مورد نظر را در نرم افزار سه بعدي طراحي كرده و با مواد مختلف چاپ كنيد. اولين چاپگر سه بعدي توسط چاك هال، بنيانگذار 3D Systems در سال 1987 اختراع شد. اين چاپگرها ابتدا به طور گسترده براي نمونه سازي سريع مورد استفاده قرار گرفتند و امروزه عمدتاً براي چاپ قطعات محصول و سرعت بخشيدن به چرخه هاي توليد استفاده مي شوند.

يك چاپگر قابل حمل چگونه كار مي كند:

اين دستگاه براي كساني كه به چاپگر قابل حمل نياز دارند، گزينه مناسبي است. اندازه اين چاپگر به اندازه يك دستكش است و نيروي مورد نياز خود را از باتري تامين مي كند. تكنولوژي اين چاپگرها معمولا جوهر افشان يا تونر حرارتي (ريبون) مي باشد. كيفيت پايين پرينترهاي قابل حمل يكي از معايب اين دستگاه هاست. يكي ديگر از معايب اين دستگاه ها اين است كه سرعت چاپ آنها پايين است و بايد هر برگه را وارد چاپگر كنيد. يكي از ويژگي هاي اين چاپگر داشتن پورت مادون قرمز است كه به كاربران امكان انتقال داده ها را بدون اتصال چاپگر به كامپيوتر مي دهد.

 

نكات مهم هنگام خريد چاپگر

براي خريد يك چاپگر مناسب و كارآمد، ويژگي هاي چاپگر مورد نياز خود را آماده كرده و به فروشنده نشان دهيد تا زمان زيادي را صرف مقايسه و بررسي محصولات نكنيد. اين به شما كمك مي كند ويژگي ها و گزينه هايي را كه در اولويت شما هستند (نكاتي مانند راحتي شبكه، سرعت چاپ، كيفيت چاپ، ظرفيت كاغذ، اندازه و وزن) در هنگام خريد دستگاه در نظر بگيريد. برخي از مواردي كه قبل از تهيه چاپگر بايد به آنها توجه كنيد عبارتند از: امكان چاپ دو طرفه يا عدم چاپ خودكار، حداكثر تعداد صفحات چاپ شده در ماه (چرخه كاري ماهانه)، سرعت موتور (سرعت چاپ)، كارتريج استارت، كيفيت وضوح چاپ (نقاط در اينچ)، وضوح اسكن و غيره

قبل از خريد چاپگر بايد به كاربر مورد نظر توجه كنيد و دستگاه را بر اساس معيارهاي خود انتخاب كنيد، اما برخي از ويژگي هاي كلي كه بايد به آنها توجه كنيد عبارتند از:

كيفيت چاپ (dpi) چاپگر يا تعيين تعداد نقاط چاپگر

سرعت دستگاه بر حسب صفحات در دقيقه يا حروف در دقيقه

حافظه داخلي بر حسب كيلوبايت يا مگابايت

حداكثر تعداد صفحات چاپ شده در ماه (چرخه كاري ماهانه)

قابليت ها و امكانات شبكه، سيني كاغذ استاندارد و اختياري

سيني هاي چند منظوره يا قرار دادن كاغذ، چاپ در دو طرف كاغذ

صفحه نمايش لمسي، غير لمسي و ساده و مدل هاي ديگر

اسلات كارت رسانه و پورت هاي PictBridge

پورت USB

 

نمايش بيشتر: https://avafarhang.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۶:۲۳ توسط:تيتر برتر موضوع: نظرات (0)

انواع كولر گازي

انواع كولر گازي

سيستم هاي تهويه مطبوع براي كنترل هواي اطراف ما طراحي شده اند. هدف از تهويه مطبوع ايجاد مكاني است كه افراد را راحت كند يا به اين روند كمك كند. در ادامه با سه نوع كولر گازي چيلر، داكت اسپليت و فن كويل بيشتر آشنا مي شويم.

 

يخچال چيست؟

چيلر اصطلاحي است كه براي توصيف دستگاهي به كار مي رود كه دماي سيالي مانند آب يا خنك كننده ديگر يا يك محيط حرارتي را كنترل مي كند كه دماي آن توسط يك سيكل تبريد كنترل مي شود. براي تهويه مطبوع، كولر براي سرمايش كه يك وسيله خنك كننده است رايج است، اما امروزه هم به عنوان سرمايش و هم به عنوان گرمايش استفاده مي شود.

چيلرها و برج هاي خنك كننده بسيار شبيه به هم هستند، اما به طور دقيق هر كدام نقش متفاوتي دارند. عملكرد برج خنك كننده عمدتاً خنك كردن آب خنك كننده تجهيزات تهويه مطبوع است. با افزايش دما، آب سرد با استفاده از نيروي هواي بيرون براي كاهش دما خنك مي شود.

 

انواع دستگاه هاي خنك كننده

كولر مواد را از دستگاه خارج كرده و خنك مي كند. گرماي آزاد شده بايد توسط خود مايع خنك كننده حذف شود. و راهي هست انواع مختلفي از سيستم هاي خنك كننده مانند خنك كننده هوا و خنك كننده آبي وجود دارد.

 

چيلر هوا خنك

كولر هوا هوا را به مبدل حرارتي مي فرستد و كولر هوا را خنك مي كند. موتور فن روي كولر نصب مي شود و به راحتي نصب مي شود، اما از آنجايي كه گرماي لوله اگزوز در اتاق موجود است، ممكن است تجهيزات تهويه در نزديكي آن باشد.

گاز فشرده شده در كمپرسور در كندانسور (رادياتور) خنك شده و به مايع تبديل مي شود. از يك مدار گاز خنك كننده و يك مدار آب در گردش تشكيل شده است و چيلر با استفاده از گاز خنك كننده آب در گردش را گرم و خنك مي كند.

 

خنك كننده آب

چيلر آب خنك نوعي سيستم است كه از برج خنك كننده براي خنك كردن آب استفاده مي كند. آب خنك كننده آب خنك كننده خنك مي شود. اين كولر مزايايي مانند راندمان خنك كنندگي بالا دارد و گرما را وارد اتاق نمي كند. خنك كننده فعال رادياتور آب خنك، آب است. چيلر جذبي يك چيلر آب سرد است كه در برنامه هاي تهويه مطبوع بزرگ استفاده مي شود. در اين موارد كولر گازي مركزي محسوب مي شوند. چيلر آب سرد يك دستگاه تهويه مطبوع براي ساختمان هاي متوسط ​​و بزرگ است.

 

اطلاعات بيشتر: https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214075-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%85%D8%B7%D8%A8%D9%88%D8%B9


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۱:۰۳ توسط:تيتر برتر موضوع: نظرات (0)

انتخاب رشته آزمون سراسري 1402

انتخاب رشته كنكور دولتي 1402 آغاز شد. تمامي داوطلبان كنكور سراسري 10 روز فرصت دارند تا پس از مطالعه راهنماي جامع انتخاب رشته كنكور سراسري و بررسي ضوابط و مهارت ها با توجه به جايگاه خود، فرم انتخاب رشته در برنامه سنجش آموزش كشور را تكميل و 150 انتخاب خود را برنامه ريزي كنند. و تعادل..

انتخاب رشته كنكور دانشگاه هاي كشور مرحله بسيار مهمي است چرا كه ندانستن اين زمان باعث مي شود افراد از فرم انتخاب و عدم امكان قبولي در رشته مورد علاقه خود غافل شوند. افرادي كه بر اساس كارنامه اول كنكور 1402 مجاز به انتخاب رشته در دوره هاي حضوري و ناپيوسته هستند، مي توانند در فرآيند سنجش به صورت آنلاين فرآيند انتخاب رشته خود را انجام دهند. زمان انتخاب رشته براي آزمون ورودي دانشگاه ها عموماً اواسط مرداد ماه است و داوطلبان مي توانند بر اساس در دسترس بودن دانشگاه ها انتخاب كنند.

عزيزم اگر شما هم ميخواهيد انتخاب رشته كنيد بهتر است طبق دستور اساتيد در زمان مشخص شده اين كار را انجام دهيد. مشاور آموزشي برجسته ايران تمامي نكات مرتبط را بررسي كرده و طي 13 مرحله مشخص اقدامات لازم را براي انتخاب رشته موفق انجام مي دهد.

 

راهنماي جامع انتخاب رشته كنكور سراسري 1402

انتخاب رشته كنكور سراسري گامي بسيار مهم و سرنوشت ساز براي داوطلبان مي باشد و در صورت انجام صحيح انتخاب رشته مسير موفقيت براي ادامه تحصيل در رشته مورد نظر خود براي داوطلبان هموار خواهد شد. داوطلباني كه حق انتخاب رشته را دارند بايد وضعيت تحصيلي خود را بررسي كرده و كارنامه اوليه كنكور سراسري را تجزيه و تحليل كنند و دفترچه راهنماي انتخاب رشته گروه آزمايشي خود را به دقت مطالعه و رشته مورد علاقه خود را اولويت بندي كنند.

در اين مرحله هر داوطلب مي تواند 150 كد منطقه محلي را انتخاب كند كه چيدمان اين گزينه ها جزء اصلي و حساس انتخاب رشته محسوب مي شود. در صورت اشتباه در اولويت بندي انتخاب محل ممكن است داوطلب فرصت قبولي و ورود به دانشگاه مورد نظر را از دست بدهد كه در حال حاضر هزينه اي پرداخت نمي شود.

براي موفقيت در انتخاب رشته مناسب و تخصصي، اطلاع از انتخاب رشته، ترتيب اهميت انتخاب ها، تحليل صحيح كارنامه اوليه كنكور سراسري و ... بسيار مهم است. با دانستن اين موارد، هر داوطلبي مي تواند فرم انتخاب رشته كنكور 1402 را به بهترين نحو پر كند و در نهايت به نتيجه دلخواه برسد. با توجه به نزديك شدن به زمان انتخاب رشته كنكور سراسري در ادامه توضيحات جامعي در مورد تاريخ و شرايط ارائه خواهيم داد.

1402 هنگام انتخاب رشته كنكور سراسري

 

سازمان سنجش همزمان با اعلام نتايج، اطلاعيه اي مبني بر زمان دقيق انتخاب مسير كنكور سراسري در سامانه خود منتشر مي كند. همانطور كه قبلا اشاره كرديم، كارنامه داوطلبان در آزمون امسال را مي توان در دهه اول از آنها دريافت كرد. طبق روال معمول پس از دو روز مراحل انتخاب رشته آغاز مي شود. سال گذشته به متقاضيان 3-4 روز فرصت داده شد تا انتخاب خود را ثبت كنند. داوطلبان امسال مي توانند مرحله مقدماتي كنكور سراسري را در روزهاي 14 تا 28 مرداد ماه پشت سر بگذارند.

البته تمديد اين تاريخ براي افرادي كه بنا به دلايلي انتخاب رشته نكرده اند امكان پذير است، اما توصيه مي كنيم براي تكميل فرم مربوطه آن را به روزهاي آخر موكول نكنيد. زيرا ممكن است به دليل ترافيك بالاي داوطلبان، مشكلات اينترنتي يا ارجاع به سايت اين اتفاق بيفتد. لازم به ذكر است چنانچه داوطلبان گرامي به هر دليلي نتوانند در اين مدت انتخاب رشته خود را انجام دهند، امكان اعتراض بعدي را نخواهند داشت. بنابراين توصيه مي شود توصيه هاي دولتي انتخاب دامنه را ناديده نگيريد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.

 

تحليل كارنامه مقدماتي كنكور سراسري 1402

پس از انتشار نتايج اوليه كنكور سراسري، اطلاعات بسيار دقيق و مفيدي در اختيار داوطلبان قرار مي گيرد تا داوطلبان بتوانند انتخابي بي نقص و دقيق نسبت به رشته داشته باشند. با استفاده از اين اطلاعات متقاضي از وضعيت پاسخنامه سوال كنكور 1402، رتبه، تراز و وضعيت جواز انتخاب رشته در دوره هاي حضوري و غير حضوري مطلع مي شود.

بر اين اساس تحليل و ارزيابي دقيق تمامي بخش هاي اين كارنامه در انتخاب رشته كنكور 1402 كه به تشريح وضعيت رفاهي داوطلبان در بخش هاي مختلف اين گزارش مي پردازد، تأثير بسزايي دارد. كارنامه كنكور سراسري از قسمت هاي مختلفي تشكيل شده است. هر بخش يك مجموعه داده را بررسي مي كند. در اين بخش به اين بخش ها پرداخته ايم:

جزئيات ثبت نام نامزدها

تست اطلاعات گروهي

موقعيتي كه در هر رشته بايد يك رشته انتخاب شود

رتبه و نمره كل نهايي كنكور داوطلب

 

كد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 براي متقاضيان رشته دانشگاه آزاد

متقاضيان براي انتخاب رشته هاي دانشگاهي بايد فاكتورهايي مانند تراز تعداد، سطح كلاس و سطح كلاس خود را در نظر داشته باشند و بر اساس آن رشته كنكور سراسري را انتخاب كنند. علاوه بر اين، هيئت انتخاب زمين فدرال مي تواند به شما در فرآيند انتخاب زمين كمك زيادي كند.

در قسمت اطلاعات ثبت نام و آزمون كارنامه، استان بومي داوطلب، منطقه بومي و قطب بومي نيز درج شده است كه مي توان گفت به اطلاعاتي مانند معدل و وضعيت دانش آموزان توجه مي شود. همه كانديداهاي داخل طاقچه پذيرش و رشته مربوطه شانس بيشتري براي پذيرش نسبت به داوطلبان خارج از آن بوم خواهند داشت. بر اساس اين سهميه، دانشگاه ها 80 درصد ظرفيت كد رشته محل را به متقاضيان بومي و 20 درصد ديگر از ظرفيت كد رشته ها را به متقاضيان غيربومي در رشته ها و رشته هاي كمتر پرطرفدار مانند پزشكي، دندانپزشكي و داروسازي اختصاص مي دهند. كميته ارزيابي علمي اين ميزان به 60 درصد كاهش مي يابد و 40 درصد متقاضيان غير بومي پذيرش مي شوند.

از جمله مناطق سهميه اي تعيين شده كنكور سراسري، يكي از سهميه هاي 5 و 25 شهدا، قهرمانان، خانواده شهدا مناطق 1، 2 و 3 مي باشد. پس از تاييد سهميه، هر فرد در گروهي قرار مي گيرد كه با سهميه آنها مطابقت دارد و با افراد گروه مقايسه مي شود.

 

كليه داوطلبان مشمول سهميه شهدا و رزمندگان آزمايشي 1402 كه سهميه آنها به تاييد مرجع ذيربط رسيده باشد مشمول اين بند مي شوند و بر اين اساس وضعيت داوطلبان بررسي مي شود. .

اما اگر مي خواهيد بدانيد كدام قسمت از اين كارنامه براي انتخاب كنكور سراسري مهم است؟ گروه بندي كرده و سطح فروش گروه كوچك خود را اضافه كنيد.

 

اهميت انتخاب رشته آزمون سراسري

دانش آموزان عزيزي كه يك سال است خود را براي رقابتي سخت آماده كرده اند و در جلسه امتحان حاضر شده اند، اين روزها بايد مرحله مهم ديگري را در زندگي خود بگذرانند كه انتخاب رشته كنكور سراسري است. حساسيت اين سطح بسيار مهم است زيرا مي تواند مسير زندگي فرد را تغيير دهد.

 

مشاهده ادامه: https://pourdastmalchi.net/services/انتخاب-رشته-سراسري/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۱:۲۲ توسط:تيتر برتر موضوع: نظرات (0)

نحوه استفاده از اسكنر HP با نرم افزار HP Scan را بياموزيد

با HP Scan، نرم افزار اسكن hp، مي توانيد به راحتي اسناد و تصاوير خود را ايجاد كرده و آنها را ذخيره يا به اشتراك بگذاريد.

امروزه با پيشرفت سريع تكنولوژي و ظهور دستگاه هاي جديد، دستگاه اسكنر جايگاه خوبي از نظر تقاضا و محبوبيت به دست آورده است. اسكن اسناد كاغذي، اسناد و تصاوير مي تواند براي سازماندهي و اشتراك گذاري آنها، به ويژه براي مشاغل، بسيار مفيد باشد.

امروزه نياز به استفاده از اين ابزارها باعث شده است تا برنامه ها براي مشاهده اسناد با دقت بيشتر و بهتر از قبل نياز داشته باشند. اگر شما هم به دنبال نرم افزار اسكنر براي اسكنر اچ پي خود هستيد كه بتواند فايل هاي كاغذي را به راحتي به كپي ديجيتال تبديل كند، خواندن اين مقاله را فراموش نكنيد كه به معرفي و راهنمايي شما براي استفاده و نرم افزار HP Scan مي پردازد.

 

نرم افزار HP Scan را نصب و دانلود كنيد

همانطور كه مي دانيد براي اسكن اسناد خود با اسكنر HP در سيستم عامل ويندوز به برنامه خاصي نياز داريد. نرم افزار اسكن HP را مي توان سريع ترين و ساده ترين راه براي اسكن اسناد و اطلاعات مهم دانست. اين برنامه براي پشتيباني از اكثر اسكنرهاي HP طراحي شده است. نرم افزار اسكنر اچ پي هنگام نصب اسكنر اچ پي يا درايور چاپگر چندكاره اچ پي بر روي سيستم نصب مي شود و يا مي توانيد آن را از وب سايت پشتيباني اچ پي دانلود و بر روي سيستم ما نصب كنيد.

https://support.hp.com/us-en

نرم افزار HP Scan شما را قادر مي سازد اسناد و تصاوير اسكن شده را با كيفيت بسيار بالا ذخيره، ارسال و ذخيره كنيد. اين برنامه به شما اين امكان را مي دهد كه اسناد خود را مطابق با نيازها و استانداردهاي خود شخصي سازي كنيد. اين نرم افزار حرفه اي به كاربران اجازه مي دهد عكس ها و اسناد را تنها در سه مرحله اسكن كنند (انتخاب اسكنر، اعمال تنظيمات و انتخاب راهي براي ذخيره سند).

 

نرم افزار اسكنر HP Handy

برنامه HP Scan داراي رابط كاربري آسان و كاربر پسند است. زيرا به كاربران اين امكان را مي دهد كه به سرعت تنظيمات مورد نظر را بررسي و اعمال كنند و قبل از ضبط تصوير را نمايش دهند. علاوه بر اين، كاربران نرم افزار اسكن hp اين توانايي را دارند كه فايل هاي خود را در فرمت هاي PDF، JPEG و متن قابل ويرايش ذخيره كنند. امكان تعيين اندازه كاغذ، رنگ يا سياه و سفيد آن، وضوح تصوير و امكانات پيشرفته تر از مزيت هايي است كه محبوبيت اين برنامه را افزايش مي دهد.

با سفارشي كردن ميانبرهاي ضبط روزانه، مي توانيد روند اسكن خود را سرعت بخشيده و در صورت نياز به تغيير ميانبرهاي مورد نظر خود، تنها با يك كليك آنها را تغيير دهيد.

 

اسكن در 7 مرحله با نرم افزار HP Scan

همانطور كه در بالا ذكر شد، مي توانيد عكس ها و اسناد خود را با استفاده از اسكنرهاي HP و نرم افزار HP Scan به فايل هاي ديجيتال تبديل كنيد.

هنگامي كه مطمئن شديد دستگاه شما آخرين درايورها و نرم افزار را نصب كرده است، مي توانيد سند خود را اسكن كنيد. براي استفاده از برنامه HP Scan، به سادگي دستورالعمل هاي گام به گام زير را دنبال كنيد:

1- ابتدا سند را در جايي كه مي خواهيد قرار دهيد. همچنين، به برچسب ها و دستورالعمل هاي روي صفحه اسكنر hp خود نگاه كنيد تا سند به درستي بارگيري شود.

2- در كامپيوتر خود به منوي Start رفته و مدل دستگاه مورد نظر را جستجو كنيد. با كليك بر روي آن به قسمت نرم افزار هدايت مي شويد.

 

نرم افزار اسكن HP

3- Print, Scan and Fax را انتخاب كرده و روي Scan كليك كنيد.

4- در پنجره باز شده Document يا Photo Scan را انتخاب كنيد.

5- در اين صفحه با استفاده از كليدهاي ميانبر مي توانيد خصوصياتي را كه مي خواهيد فايل را اسكن كنيد تنظيم كنيد. هر كدام از اين كليدهاي ميانبر هدف خاصي دارند كه در ادامه به معرفي آن مي پردازيم:

 

فرمت فايل براي اسكن

Save as PDF: از اين ميانبر براي ذخيره فايل با فرمت PDF يا ارسال ايميل با اين فرمت استفاده مي شود.

Save as JPEG: از اين گزينه براي ذخيره يك سند يا اسكن ايميل به عنوان عكس استفاده كنيد.

ايميل به صورت PDF و ايميل به صورت JPEG: براي استفاده از اين ميانبرها ابتدا مطمئن شويد كه به اينترنت متصل هستيد. با استفاده از اين گزينه ها مي توانيد سند خود را با فرمت PDF يا JPEG ارسال كنيد. با انتخاب اين ميانبرها، نرم افزار HP Scan تصوير را در هنگام باز كردن آن در ايميل جديدي قرار مي دهد. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه گيرنده، موضوع و همچنين پيام را وارد كرده و ارسال را بزنيد.

ذخيره به عنوان متن قابل ويرايش: فناوري تشخيص نويسه نوري موجود در اسكنرهاي HP و چاپگرهاي چندكاره به شما امكان مي دهد سند خود را به يك فايل قابل ويرايش و جستجو تبديل كنيد. قابليت OCR همچنين نمايه سازي و بازيابي اسناد را بهبود مي بخشد.

Send to Cloud: از اين ميانبر براي آپلود، ذخيره و مديريت اسناد خود در فضاي ابري استفاده كنيد. با ميانبر Send to Cloud، مي توانيد مكان هاي ابري مانند Dropbox، Google Drive، SharePoint يا One Drive را انتخاب كنيد. با انتخاب اين ميانبر يك پنجره كشويي باز مي شود كه در آن مي توانيد روي جايي كه مي خواهيد كليك كنيد.

اسكن روزانه: پيوند اسكن روزانه به كاربران امكان مي دهد پيوندهاي اسكن را براي نيازهاي روزانه تعريف و ذخيره كنند. اين تنظيمات براي كارهاي سريع و يكبار مصرف هستند. بسياري از تنظيمات اسكن مانند نوع عنصر، سمت صفحه، اندازه صفحه، رنگ و مقصد از اين پيوند در دسترس هستند.

توجه داشته باشيد كه مي توانيد هر مورد در سمت چپ را با تنظيمات سمت راست اين صفحه شخصي سازي كنيد.

 

فرمت فايل براي اسكن

به طور پيش فرض، اسكنر HP به طور خودكار اندازه صفحه را در ليست كشويي Auto Detect Size تشخيص مي دهد. براي اسناد طولاني تر، گزينه (8.5 x 34 اينچ) يا Extra Length (8.5 x 122 اينچ) را از ليست كشويي صفحه Size در تنظيمات ميانبر اسكن انتخاب كنيد.

 

توجه: هنگام استفاده از تنظيمات لبه بلند فقط مي توانيد يك طرف را اسكن كنيد.

دريافت فيدهاي متعدد: اين ويژگي به طور پيش فرض فعال است. اگر تشخيص دهد كه تعداد زيادي از صفحات به طور همزمان در اسكنر بارگذاري شده است، روند اسكن را متوقف مي كند. فعال كردن اين ويژگي در حين اسكن مي تواند به دو دليل مفيد باشد:

چند فرم (HP استفاده را توصيه نمي كند)

اسنادي با برچسب يا يادداشت هاي پيوست شده به پيوست فيزيكي.

 

تشخيص خودكار اندازه كاغذ

تشخيص اندازه خودكار: به طور پيش فرض، اسكنر hp به طور خودكار اندازه صفحه را در منوي تشخيص اندازه خودكار تشخيص مي دهد. براي اسناد بدون اندازه يا اندازه هاي ديگر، مي توانيد اندازه مورد نظر خود را از منوي اندازه صفحه انتخاب كنيد. اين مرورگر با استفاده از گزينه Auto Size Check مي تواند اندازه صفحه را به صورت خودكار تشخيص دهد. با استفاده از اين گزينه، تصوير نمايش داده شده در اندازه صفحه مشخص شده قرار مي گيرد و هر چرخشي بهينه مي شود.

منبع: اگر از اسكنر با ADF (سيستم تغذيه خودكار) استفاده مي كنيد، Flatbed را از اين كادر كشويي انتخاب كنيد. نوع اسكنر

تشخيص خودكار رنگ: اين ويژگي براي تشخيص رنگ صفحه نمايش سياه و سفيد استفاده مي شود. براي تشخيص خودكار رنگ ها در تصوير اسكن شده خود، روي حالت Color در كادر كشويي كليك كنيد و Auto Color Detect را انتخاب كنيد. براي تنظيم حساسيت تشخيص خودكار رنگ و تنظيمات حالت خروجي، روي More ضربه بزنيد، Image را انتخاب كنيد، سپس در كادر بازشوي Auto Color Detect را انتخاب كنيد.

 

تشخيص خودكار رنگ

حالت بهبود يافته متن سياه و سفيد: مي توانيد از اين ويژگي براي افزايش كيفيت تصوير اسكن شده در حين اسكن متن سياه و سفيد استفاده كنيد. در قسمت More، روي تب Image كليك كنيد، سپس گزينه Threshold and Content Enhancement را انتخاب كرده و OK كنيد.

 

پيش نمايش فايل اسكن شده

Show Viewer After Scan: گزينه اي به نام Show Viewer After Scan در سمت راست و پايين صفحه وجود دارد. اگر اين گزينه را فعال كنيد، پيش نمايش فايل اسكن شده را مشاهده خواهيد كرد.

گروه هاي صفحه: به طور پيش فرض، نرم افزار ما يك گزينه گروهي دارد. با اين حال، براي اسكن اسناد دو طرفه در فيدر، به سادگي گزينه 2-sided را انتخاب كنيد.

تك يا دو نفره

در سمت راست بالاي صفحه گزينه اي به نام More وجود دارد. اين گزينه به شما كمك مي كند تنظيمات پيشرفته تري را در صورت نياز در فايل خود اعمال كنيد.

Resolution: با باز كردن اين كادر گزينه مي توانيد كيفيت، وضوح و شفافيت سند خود را تعيين كنيد.

كيفيت اسكن

نوع فايل: براي ذخيره سند خود در فايل pdf بايد به قسمت Destination رفته و در قسمت نوع فايل گزينه pdf را انتخاب كنيد.

نوع فايل را انتخاب كنيد

اگر مي خواهيد اسناد شما جداگانه ذخيره شوند، براي هر صفحه اسكن شده يك فايل جداگانه اجرا كنيد.

 

اسناد فردي را ذخيره كنيد

6- حالا نوبت اجراي دستور اسكن است. در اين مرحله، نسخه اي از فايل را مشاهده مي كنيد كه مي توانيد براي ويرايش مجدد فايل، روي آن دوبار كليك كنيد.

با نرم افزار HP Scan اسكن كنيد

7- در نهايت بر روي گزينه save كليك كنيد و فايل را در قسمت مورد نظر سيستم خود ذخيره كنيد.

 

اخرين حرف

اميدواريم با مطالعه اين راهنما و آشنايي با اسكن HP، بتوانيد اسناد كاغذي را با هر فرمتي به راحتي در رايانه خود ذخيره كنيد. در صورتي كه در هنگام نصب و نصب نرم افزار با مشكلي مواجه شديد، براي رفع مشكل با همكاران ما تماس حاصل فرماييد. براي خريد انواع اسكنر اچ پي به قسمت فروشگاه سايت آواي فرهنگ آريا مراجعه كنيد.

 

ادامه مطلب:  آوا فرهنگ آريا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۶:۰۴ توسط:تيتر برتر موضوع: نظرات (0)

بهترين ردياب خودرو نكته: تكانش بده

هم اكنون به بيان مراحل نصب دزدگيرهاي تصويري روي اتومبيل خواهيم پرداخت كه شامل مراحل زير مي شود. معمولا رديابهاي خودرويي امكانات متفاوتي دارند كه در صفحات مهم وب سايت كه در زير به آنها لينك داده شده است به صورت كامل شرح دادهايم. معمولا اين ردياب هاي را در زير خودرو، درون كاپوت قرار ميگيرند و قدرت انتن دهي بسيار بالايي به وساطه استفاده از ماهواره دارند. كارشناسان مجرب شركت ايمن ردياب، بزرگترين توليدكننده و پخشكننده جي پي اس خودرو، پاسخگوي سؤالات شما در بخش نظرات هستند. قبل از نصب ردياب، سيمكارت فعال را داخل دستگاه قرار دهيد. ردياب خودرو كه به جي پي اس خودرو يا ماشين هم مشهور است يك دستگاه كوچك مشابه دزدگير ولي با كارايي فراوان مي باشد كه داراي بخشي براي وجود سيمكارت در داخل خود مي باشد. ميزان مصرف شارژ توسط اين سيمكارت بستگي به نحوه رديابي ماشين دارد. در رديابهاي آنلاين علاوه بر امكان استفاده از پيامك، مصرف كننده از بسته اينترنت نيز جهت تبادل اطلاعات بهرهمند خواهد بود. 

 

• امكان گزارش گيري از كليه موارد بالا در قالب اكسل و تحليل و بررسي دادهها. امكان گزارش گيري از كليه موارد بالا در قالب اكسل و تحليل و بررسي اين موارد. در ادامه بررسي انواع ردياب ها ،به ردياب هاي سالمندان مي پردازيم. در ادامه به بررسي آنها مي پردازيم. در ادامه با بررسي مسيرياب آهنربايي با منبع تغذيه 15 روز شارژ، در جي پي اس خودرو با ما همراه باشيد. ردياب آهنربايي جي آر 800 بهعنوان كاربرديترين نوع از انواع ردياب موجود در بازار كشور، بهترين نمونه از مسيريابهاي بدون نياز به سيمكشي است كه براي انواع خودروهاي سواري سبك، سنگين و حتي موتورسيكلتها مورداستفاده قرار ميگيرد. همانطور كه در بالا نيز گفته شد اين ردياب قابليت استفاده بهعنوان ردياب موتورسيلكت را هم دارد، اما اگر به دنبال بهترين ردياب ممكن براي موتورسيكلت هستيد، پيشنهاد ميكنيم به صفحه خريد جي پي اس موتور سيكلت  GR59 مراجعه كنيد. به طور مثال اگر گارانتي يك مدل دستگاه ۱ سال يا بيشتر باشد به مراتب قيمت نيز احتمالا بيشتر ميشود. https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/ 

 

نگاهي به ويژگيها، مشخصات و عملكرد كمنظير اين ردياب و مقايسه آن باقيمت ساير رديابهاي آهنربايي، نشان از مناسب بودن اين قيمت دارد. در ادامه اين مطلب ۵ تا از بهترين امكانات ردياب خودرو پارس را معرفي خواهيم كرد. همچنين با توجه به حساسيت هاي مالي و نياز به كنترل پرسنل، استفاده از ردياب GR800 براي چنين موسساتي بهترين انتخاب ممكن است. به اين نكته توجه كنيد كه در صورت خريد ردياب دلفين و عدم دسترسي به نرمافزار كانفيگ آن ميتوانيد به كمك ديگر نرمافزارهاي موجود نيز بروزرساني و كانفيگ دستگاه را انجام دهيد اما ديگر رديابهاي موجود در بازار چنين قابليتي را براي كاربران فراهم نكردهاند. در اين حالت اگر ماشين شما به سرقت رود، ردياب خودرو به سادگي محل خودرو را از طريق جي پي اس مخابره ميكند و ميتوانيد با مراجعه به پليس در كمترين زمان سارق را شناسايي كنيد و به محل مورد نظر برويد. يكي از تكنولوژيهاي جديد و كارآمد در زندگي انسان امروزي GPS است كه وجود آن امنيت را براي سرمايههاي انسان فراهم ميكند. https://radyabeman.com/

 

به دليل زندگي پرمشغله و شكل جديد بازار جهاني، اين روزها بيشتر از هر زماني ديگري استفاده از سيستم حمل و نقل و باربري در ميان افراد حقيقي و حقوقي مختلف افزايش يافته است؛ به طوري كه بسياري از كالاهاي مصرفي موجود در بازار كشور ما در ديگر كشورها توليد و توسط ناوگان حمل و نقل به بازار كشور ما انتقال يافته است. ارسال بهموقع و رعايت امانت از جمله اصول اوليه فعاليت شركتهاي حمل و نقل محسوب شده و هر مدير موفقي بدنبال آن است كه به بهترين شكل از عهده آن برآيد. بسياري از شركت هاي بزرگ و كوچك در جهان؛ كنترل از طريق ردياب، برنامهريزي براي ناوگان حمل و نقل و مديريت آن را، از جمله كارهاي موثر در كاهش هزينهها و بهرهوري هرچه بهتر از نيروهاي خود ميدانند. بنابراين هنگام خريد ردياب، ردياب را انتخاب كنيد كه بتواند موقعيت خودرو را به صورت لحظه اي رديابي و گزارش دهد. سايت رديابي دلتا ۱۸ زبان زنده دنيا را پوشش ميدهد .

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۷:۰۷ توسط:تيتر برتر موضوع: نظرات (0)

بهداشت دهان و دندان چگونه رعايت مي شود؟

از گذشته تا به امروز، رعايت بهداشت فردي براي همه افراد مهم و ضروري است تا هر روز با مشكلات زندگي و شخصي مواجه شوند، بنابراين بايد بعد از يك روز پرمشغله و پرمشغله، بهداشت خود را رعايت كنيم. به عنوان مثال، شستن دست ها و صورت، كوتاه كردن ناخن هاي انگشت و بسياري موارد ديگر. شايد در اطرافتان افرادي را ديده باشيد كه دست هاي خود را چند بار در روز مي شويند يا چند بار در روز دوش مي گيريد.

فكر نمي كنيد وسواس آزاردهنده است؟ در پاسخ به اين سوال مي توان گفت كه رعايت بهداشت فردي بسيار مهم است اما نبايد دچار وسواس شد. در واقع با وجود وسواس، هم خود فرد و هم اطرافيانش آشفته مي شوند. بنابراين مي توان گفت وسواس نوعي بيماري روحي و رواني است كه كمكي به رعايت بهداشت نمي كند، بلكه باعث ايجاد فاصله از بهداشت واقعي مي شود. به نظر شما چرا بهداشت فردي مهم است؟ چرا بايد بهداشت فردي را رعايت كنيم؟ مزاياي بهداشت فردي چيست؟ اگر به دنبال پاسخ اين نوع سوالات هستيد، پيشنهاد مي كنيم تا انتها با ما همراه باشيد.

 

چرا بايد بهداشت فردي را رعايت كنيم؟

ما مي دانيم كه از آنجايي كه ويروس كرونا در سراسر جهان وجود دارد، بهداشت فقط براي داشتن تناسب اندام و زيبا ماندن نيست. در واقع با رعايت بهداشت در اين زمان علاوه بر سالم و خوشبو بودن مي توانيم سلامت بدن خود را نيز حفظ كنيم. به عبارت ديگر، براي جلوگيري از ابتلا به كرونا، كارهاي زيادي از جمله شستن مرتب دست‌ها، مسواك زدن، تميز كردن پوست از آلودگي و ... انجام داديم. ما 19 را انجام داديم. البته اين بدان معنا نيست كه بايد هميشه تميز باشيم. از اين رو مي توان سلامت بدن و زيبايي آن را از جمله دلايل اهميت رعايت بهداشت فردي نام برد.

 

بهداشت دهان و دندان چگونه رعايت مي شود؟

از كودكي و در مدرسه به ما ياد دادند كه روزي 3 بار مسواك بزنيم. بعد از هر وعده غذايي از يك مسواك نسبتا نرم استفاده كنيد و از نخ دندان استفاده كنيد. همانطور كه مي دانيد باقي ماندن غذا روي دندان ها مي تواند باعث پوسيدگي و آسيب شود. مصرف شيريني ها، مواد قندي و نوشابه ها روي دندان متمركز شده و به مرور زمان باعث تخريب و از بين رفتن آن ها مي شود. بنابراين سعي كنيد تا حد امكان از مصرف نوشابه و قندهاي غير طبيعي خودداري كنيد. همچنين مي توانيد براي حفظ سلامت دهان و دندان و جلوگيري از پوسيدگي دندان از لبنيات استفاده كنيد. بنابراين مي توان گفت بعد از هر وعده غذايي مسواك زدن، نخ دندان كشيدن و آب نمك را فراموش نكنيد.

 

چرا سلامت پوست مهم است؟

پوست يكي از مهمترين جنبه هاي زيبايي است. توجه به آن پوستي شفاف و سالم به شما مي دهد و اعتماد به نفس شما را دو چندان مي كند. پوست انسان چرب، نرمال يا خشك است. اگر پوستتان چرب است بايد به رژيم غذايي خود توجه كنيد. مصرف بيش از حد چربي و فست فود مي تواند تاثير مستقيمي بر سلامت پوست داشته باشد. اگر پوستتان خشك است از روغن هاي گياهي مانند روغن نارگيل، روغن زيتون استفاده كنيد و صورت خود را دو بار در روز (صبح و عصر) با ژل شستشو و كف بشوييد.

بنابراين توصيه مي كنيم براي جلوگيري از آسيب به پوست، مراقب بهداشت پوست باشيد و تمام گرد و غبار را از روي پوست پاك كنيد.

 

چرا بايد به بهداشت مو اهميت دهيد؟

يكي ديگر از مواردي كه بايد به آن توجه شود، تميزي مو است. براي مثال كوتاه كردن مو هر 6 ماه يكبار مي تواند سلامت موهاي شما را تضمين كند. به عنوان مثال مي توانيد با كوتاه كردن موها در زمان هاي خاص از ظاهر شدن موخوره جلوگيري كنيد يا اينكه موهاي خود را به درستي بشوييد، مي توانيد از ايجاد شوره در پوست سر جلوگيري كنيد و چربي پوست سر خود را پاك كنيد. همچنين مي توانيد با موارد مهمي مانند رژيم غذايي مناسب، سيگار نكشيدن، محدود كردن استفاده از اتو مو و سشوار و غيره از ريزش و آسيب مو جلوگيري كنيد.

 

مزاياي سلامت شخصي

o پيشگيري از بيماري هاي انگلي و ويروسي.

o بهداشت فردي مي تواند به افزايش اعتماد به نفس فرد كمك كند.

o برنامه ريزي غذايي و تغذيه مناسب مي تواند از اضافه وزن و چاقي و بيماري هاي گوارشي پيشگيري كند.

o با رعايت بهداشت فردي مي توان ظاهر و زيبايي را دو چندان كرد به عنوان مثال فردي كه ناخن هاي كوتاه، موهايي مرتب و تميز و لباس هاي تميز دارد، جدا از اينكه به ظاهرش كمك مي كند، مي تواند بهداشت فردي را نيز رعايت كند.

 

چگونه بايد بهداشت فردي را رعايت كنيم؟

شستن دست ها قبل از غذا و بعد از غذا فراموش نشود.

حداقل 2 يا 3 بار در روز از دهاني و بريس استفاده كنيد.

o لباس هاي خود را به خصوص لباس هاي زير را بلافاصله عوض كنيد.

o براي جلوگيري از حساسيت پوستي از لباس هاي نخي استفاده كنيد.

o حداقل دو بار در هفته دوش بگيريد و بدن و موهاي خود را به خوبي بشوييد.

با دستمال مرطوب و آب صورت خود را از آلودگي و آرايش پاك كنيد.

o سعي كنيد در طول روز به اندازه كافي ورزش كنيد و فعاليت هاي ورزشي را در برنامه زندگي خود بگنجانيد.

o يكي از راه هاي ايجاد اختلال در سيستم گوارش، خوردن غذاهاي آماده و چرب است. تا حد امكان از اين غذاها خودداري كنيد.

منبع: https://bazaar-baz.com/product-category/%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%aa/%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d8%af%db%8c/page/2


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۸:۰۶ توسط:تيتر برتر موضوع: نظرات (0)

همه چيز درباره درب هاي ضد سرقت

در سال هاي اخير استفاده از درب هاي ضد سرقت در ساختمان ها بسيار افزايش يافته است، امنيت، استحكام و مقاومت بالاي اين درب ها نسبت به درب هاي معمولي از دلايل اصلي انتخاب درب هاي ضد سرقت مي باشد. استفاده از درب هاي ضد سرقت به جاي درب هاي معمولي باعث افزايش امنيت و كاهش احتمال سرقت ساختمان شده و طول عمر و دوام بيشتري را براي درب به ارمغان مي آورد.

 

انواع درب هاي ضد سرقت.

در حال حاضر درب هاي ضد سرقت توليد سه كشور در بازار وجود دارد كه از جمله آنها درب هاي ضد سرقت تركيه، چين و ايران مي باشد. درب هاي ضد سرقت تركيه نسبت به دو نوع ديگر كيفيت بالاتر و بهتري دارند و به همين دليل قيمت بالاتري را نيز به همراه دارند. درب هاي ايراني نيز از نظر كيفيت و طراحي منحصر به فرد هستند، مشابه درب هاي ضد سرقت تركيه هستند و از نظر قيمت نيز ارزان تر هستند. اما در هنگام خريد درب ضد سرقت علاوه بر كشور سازنده عوامل ديگري مانند جنس درب ضد سرقت، قطعات به كار رفته در ساخت آن و كارايي مكانيزم را بايد در نظر گرفت. در.

جنس درب ضد سرقت

 

بسته به جنس، درب هاي ضد سرقت را در دو نوع فلزي و چوبي توليد مي كنيم. درهاي فلزي معمولاً از فولاد يا آهن ملايم ساخته مي شوند و پشت آن يك صفحه شيشه اي شفاف وجود دارد. درب هاي محافظ چوبي نيز مي توانند از فلز و راش، گردو و ... ساخته شوند. از تركيب چوب هاي مختلف ساخته شده است. درب هاي ضد سرقت را اكثر ما به درب هاي چوبي مي شناسيم، اين درب ها از نظر ظاهري بسيار زيباتر از درب هاي ضد سرقت فلزي هستند و همچنين انتخاب طرح ها و مدل هاي بيشتري وجود دارد. اين درب ها به طور گسترده براي مشاغل و منازل مورد استفاده قرار مي گيرند. در ضمن قيمت درب ضد سرقت چوبي نسبت به فلزي بيشتر است. درب هاي فلزي امنيتي اغلب در نماي بيروني ساختمان استفاده مي شود. رنگ آميزي آن نيز به سليقه مشتري امكان پذير است.

 

ميز ضد سرقت CNC

اين نوع درب ضد سرقت داراي ورق رويه ام دي اف 8 ميل مي باشد همانطور كه از نام آن پيداست طرح هاي به صورت فرورفتگي و برآمدگي در اين درب ها به كمك دستگاه CNC اجرا مي شود. برش هاي ايجاد شده در اين روش كاملاً ظريف و زيبا هستند گاهي اوقات در پايان كار روي درب سكوريت لايه پي وي سي رنگ مي شود، البته درب محافظ CNC نيز قابل رنگ آميزي است، البته روكش پي وي سي مقرون به صرفه تر است.

 

درب ضد سرقت عالي

براي ساخت بهترين درب هاي ضد سرقت از مواد اضافي استفاده شده و طراحي به كار رفته در آن ها بسيار چشمگير است و باعث مي شود اين درب ها شيك و باكلاس به نظر برسند. معمولاً براي ساخت اين گونه درب ها از چوب راش استفاده مي شود و درها در انتهاي پروژه رنگ آميزي مي شوند. اين درب ها در طيف وسيعي از رنگ ها موجود هستند و مي توان آنها را مطابق با سليقه مشتري رنگ آميزي كرد.

درب محافظ لوكس

اين دسته از درب هاي ضد سرقت در دسته درب هاي ضد سرقت انحصاري قرار مي گيرند و با توجه به متريال بزرگتر در ساخت آن ها و همچنين زيبايي طراحي و نقش آن ها از نظر متريال قيمت بالاتري دارند. با اين حال مدل هاي CNC زيادي هستند كه از نظر زيبايي و كيفيت فاقد درب هاي لوكس نيستند. لاريكس مفتخر است كه انواع درب هاي ضد سرقت را با بالاترين كيفيت و طراحي زيبا بنا به سليقه و نياز مشتري و با قيمت مناسب ارائه مي دهد.

 

ويژگي هاي درب ضد سرقت

استفاده از درب هاي ضد سرقت به جاي درب هاي معمولي در ساختمان مزاياي زيادي دارد. عمده ترين ويژگي ها و مزايايي كه مي توان براي درب هاي ضد سرقت در نظر گرفت عبارتند از:

نصب آسان و بدون دردسر

حفاظت و مقاومت بالايي در برابر ضربه و فشار دارد

تنوع در طرح و رنگ

با توجه به نياز مشتري و قابل سفارش در انواع چوب، فلز و تركيب چوب و فلز

عايق صدا و حرارت

كپسول هاي اتش نشاني

امكان نصب دوربين هاي هوشمند بر روي درب هاي امنيتي

ضدآب

قفل هاي امنيتي مختلفي وجود دارد

ضد زنگ

امكان نصب دزدگير وجود دارد

نشكن و عمر طولاني

امنيت بالا به دليل نياز مداوم به كليد اصلي

قابليت قرار دادن قفل ديجيتالي درب ضد سرقت

صرفه جويي در انرژي به دليل عايق سرما و گرما

پنل درب ضد سرقت

 

 

در واقع اينها اجزاي درب ضد سرقت هستند كه اين درب ها را بسيار ايمن مي كنند. اين درب ها معمولا ساختاري چند لايه دارند و داراي قسمت هاي زيادي هستند.

جلوگيري

قلعه

رويه i

ورق هاي فلزي

رول فلزي

مديريت كنيد

لولا

دايره

 

درب يكي از اجزاي اين درب هاي امنيتي است.

به طور معمول در داخل درب هاي ضد سرقت از عايق هايي مانند پشم شيشه يا پشم سنگ استفاده مي شود، بنابراين اين درب ها عايق هاي خوبي براي گرما و صدا محسوب مي شوند. روكش هاي فلزي و قفل هاي ضد سرقت مهم ترين اجزاي درب هاي ضد سرقت هستند كه بايد از كيفيت بالايي برخوردار باشند وگرنه درب ضد سرقت تفاوتي با درب معمولي نخواهد داشت. اين قفل ها داراي دو زبانه در بالا و پايين در هستند كه به آنها قفل اصلي و قفل شب مي گويند. با چرخاندن كليد داخل اين قفل ها به طور همزمان از دو طرف درب به 8 ضامن دسترسي پيدا مي شود. انواع قفل هاي ديجيتال از جمله مدل هاي كارتي، اثر انگشتي و رمز عبور را مي توان استفاده كرد.

 

نتيجه

درب هاي ضد سرقت يكي از بهترين و مطمئن ترين مدل هاي درب براي نصب در ورودي ساختمان مي باشد. اين درب ها در مواد، طرح ها و كارايي هاي مختلف دسته بندي مي شوند و به مشتريان اين امكان را مي دهند تا با توجه به نياز و كاربرد درب خود بهترين مدل را از بين مدل هاي موجود انتخاب كنند. مهم ترين نكته در خريد درب ضد سرقت كيفيت بالاي قطعات و قفل هاي اين درب ها است كه تضمين كننده ايمني شما محسوب مي شود. شركت لاريكس با توليد انواع درب هاي ضد سرقت در طرح ها و مدل هاي مختلف، خريدي عالي با قيمت مناسب را تضمين كرده است.

 

رجوع به مقاله:  https://baharidoor.com/product-category/fdoor/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۵:۰۱ توسط:تيتر برتر موضوع: نظرات (0)

ديزل ژنراتور چيست؟

ديزل ژنراتور يا ديزل ژنراتور شامل يك موتور ديزلي است كه با يك ژنراتور الكتريكي براي توليد انرژي الكتريكي كوپل شده است. وقتي منازل، ادارات، بيمارستان ها و غيره برق مي گيرند، ديزل ژنراتورها جايگزيني براي برق هستند. ديزل ژنراتور برق را از موتور ديزل و ژنراتور توليد مي كند و از سوخت ديزل براي كار خود استفاده مي كند.

موتور ديزل وسيله اي است كه مي تواند با سوزاندن سوخت مايعي به نام ديزل گردش ايجاد كند، در حالي كه ژنراتور وسيله اي است كه مي تواند گردش را به الكتريسيته تبديل كند. بنابراين در پاسخ به اين سوال كه ديزل ژنراتور چيست، اين محصول را مي توان به صورت زير تعريف كرد: دستگاهي است كه انرژي الكتريكي را به انرژي الكتريكي تبديل مي كند. اين نوع سوخت در دماي بالاتري نسبت به ساير سوخت ها مانند بنزين مي سوزد و قدرت و راندمان بيشتري را در اختيار يك ديزل ژنراتور قرار مي دهد. ديزل ژنراتور كاشاني يكي از بهترين تامين كنندگان ديزل ژنراتور در ايران مي باشد.

 

انواع ديزل ژنراتورش

موتورهاي ديزلي در برندهاي مختلف در بازار موجود مي باشند كه خريد آنها آسان است. از سوي ديگر، ديزل داتز، ولوو، پركينز، لوول، استمفورد و ماكالته توليدكنندگان باكيفيتي هستند و فروش خوبي هم دارند.

در بين اين نمونه ها مي توان ديزل ژنراتور ولوو را يكي از بهترين ها دانست. اين شركت در اين كارخانه فعاليت هاي زيادي در زمينه ساخت كشتي، ديزل ژنراتور و موتورهاي ديزلي دارد. بسته به محيط استفاده و الگوي عملكرد آنها بايد يكي از اين انواع را انتخاب كنيد

 

استفاده از ديزل ژنراتور

 

ديزل ژنراتورها معمولاً به دو صورت استفاده مي شوند. در زير به توضيح آنها پرداخته ايم.

ديزل ژنراتور در حالت اضطراري

ديزل ژنراتور در wewengkon بدون برق

رويه هاي مداخله

مراكز و صنايع زيادي وجود دارند كه نياز به برق مستمر دارند و قطع برق خسارات زيادي به بار مي آورد. نمونه هايي از اين نوع مراكز كه به ديزل ژنراتور نياز دارند عبارتند از بيمارستان ها، فضاهاي عمومي، فرودگاه ها، برج هاي آپارتماني، ساختمان هاي اداري و مغازه ها و همچنين ديزل ژنراتورهاي كارخانه هاي صنعتي.

 

مناطق بدون برق

ديزل ژنراتورها به طور مداوم در جاهايي كه برق در دسترس نيست استفاده مي شود. اين مناطق شامل خطوط لوله گاز، ساخت و ساز و پروژه هاي شهري است. من در صنعت حمل و نقل و ...

 

موتور ديزل ولوو

ديزل ژنراتور ولوو پنتا براي كاربردهاي صنعتي مختلف استفاده مي شود. شركت سوئدي VOLVO PENTA با طيف گسترده اي از موتورهاي صنعتي از 66 تا 550 كيلو ولت، موتورهاي محرك را براي اهداف مختلف، براي ژنراتورها ارائه مي دهد. اين شركت يكي از معروف ترين توليدكنندگان ديزل ژنراتور ولوو مي باشد.

ديزل ژنراتور سري 80 - 620 كيلو ولت آمپر - ولوو پنتا

موتورهاي ديزل كم فشار ولوو پنتا در تنظيمات قدرت 80 تا 620 كيلو ولت آمپر موجود هستند. ديزل ژنراتور ولوو پنتا به صورت قاب، در بدنه هوا با سيستم تهويه مطبوع يا در كانتينر موجود است.

 

مشخصات ديزل ژنراتور Volvo Penta 80-620

قاب باز مجموعه ژنراتور

مجموعه مولد هوا + ساز آكوستيك

ظرف ISO 20 اينچ + عايق صدا

بسته به كاربرد، مجموعه‌هاي ژنراتور ولوو پنتا با پانل‌هاي كنترل دستي (ديجيتال)، نوع MCP يا پانل‌هاي ديجيتال با شروع/توقف خودكار در هنگام قطع برق، نوع ACP در دسترس هستند.

گزينه هاي مختلف به شما امكان مي دهد آن را مطابق با نياز خود سفارشي كنيد. براي توزيع برق اضطراري يا استفاده از تلفن همراه در تريلرهايي كه نيروگاه هاي ساخت و ساز را تامين مي كنند معتبر است.

ژنراتورهاي بي صدا سري ولوو پاور MVW در ژنراتورهاي ديزلي ولوو پنتا با مخازن مين فريم توسعه يافته از 225 تا 2100 ليتر ضروري هستند.

توان نامي در 230/400 ولت، 50 هرتز. مصرف سوخت در 75٪ (3/4) بار GWP. سرعت در 60 هرتز: 1800 دور در دقيقه.

ولتاژ موجود در 50 هرتز: 240/415 ولت، 230/400 ولت، 220/380 ولت، 120/240 ولت، 115/230 ولت، 110/220 ولت.

تگانگان ساديا دينا 60 هرتز: 480 / 277 ولت، 460 / 265 ولت، 440 / 254 ولت، 240 / 120 ولت، 230 / 115 ولت، 220 / 110 ولت، 208 / 120 ولت.

توان نامي kVA/kW - توان اصلي PRP طبق استاندارد ISO 8528 - حداكثر توان الكتريكي موجود (در بار متغير) در بازه‌هاي زماني تعمير و نگهداري مشخص شده براي تعداد نامحدود ساعت در سال.

ميانگين توان خروجي يك ديزل ژنراتور ولوو پنتا نمي تواند از 80 درصد توان PRP در 24 ساعت تجاوز كند. 10 درصد كمك هزينه فقط به طور موقت مجاز است.

داده هاي فني مطابق با شرايط مرجع استاندارد مطابق با ISO 8528: +25 درجه سانتيگراد، 100 متر ALT (1000 ميلي بار)، رطوبت نسبي 30%. در طول دوره كاركرد موتور، قدرت تقريباً افزايش مي يابد. 5 درصد از مقدار خروجي در ارتفاعات بالاتر كاهش مي يابد.

 

ديزل ژنراتور بالدوين

Baudwin يك شركت فرانسوي-چيني متخصص در توليد ژنراتورهاي ديزلي Baudwin، موتورهاي ديزلي و گازي براي اهداف مختلف است. اين شركت در سال 1918 در فرانسه تأسيس شد و در سال 2009 توسط Weichai چين خريداري شد و محصولات خود را با نام تجاري Baudin مطابق با قوانين اروپا به بازار عرضه مي كند.

ديزل ژنراتور BAUDOUIN POWERKIT بزرگترين نوع موجود در بازار جهاني براي استفاده از ژنراتورهاي مختلف برق از 15 تا 3125 كيلو ولت آمپر مي باشد. تجربه صد ساله Badwin Diesel Generator در طراحي، ساخت، پشتيباني و كيفيت محصولي با قابليت اطمينان، دوام، ارزش عالي و كيفيت اروپايي را به همراه داشته است. براي 100 سال، Bowdoin ژنراتورهاي Bowdoin با كيفيت بالا را براي كاربردهاي دريايي طراحي و توليد كرده است و ديزل ژنراتورهاي 18 تا 4000 كيلووات را توليد مي كند. بادوين سابقه خوبي در واردات، سرويس و تامين قطعات يدكي حياتي ژنراتور ديزلي بادوين به مشتريان در بيش از 100 كشور در سراسر جهان دارد.

ديزل ژنراتورها و محصولات دريايي Bidon از 18 تا 4000 كيلووات ساعت متغير است، دارايي كه با توليدكنندگان موتورهاي ديزلي مطابقت دارد. بادوين با داشتن چندين مركز تحقيق و توسعه در سراسر جهان، به طور مداوم محصولات خود را بهبود مي بخشد و آنها را با نيازهاي مشتري تطبيق مي دهد. به لطف طراحي جهاني آن، مي توانيد به ديزل ژنراتور Bidon به عنوان منبع انرژي كافي در هنگام قطع برق و پروژه ها اعتماد كنيد.

 

اخرين حرف

شركت ديزل ژنراتور كاشاني سال هاست كه در بازار صنعتي ايران فعاليت مي كند. اين شركت با عرضه ديزل ژنراتور و موتور برق در خدمت صنعتگران و مشتريان مي باشد. با مراجعه به سايت kashanico.com مي توانيد محصول مورد نظر خود را از اين مجموعه با راهنمايي كارشناسان آن تهيه كنيد.

متن كامل مقاله را بخوانيد: https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-69/290471-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۰:۱۸ توسط:تيتر برتر موضوع: نظرات (0)

سوله به متراژ 1000 متر در شهرك صنعتي نالكياشهر

سوله موردنظر در محدوده شهرك صنعتي نالكياشهر واقع شده است. اين شهرك در فاصله كمي از شهر لنگرود قرار گرفته و امكاناتي از قبيل نگهباني 24 ساعته، دسترسي آسان و سريع به امكاناتي مثل راه، آب، برق سه فاز صنعتي، گاز و غيره براي افراد مستقر در اين شهرك فراهم شده است. املاك آرمان

 

سوله به متراژ 300 متر در زميني به مساحت 1000 متر ساخته شده است. پوشش كف از نوع سراميك مي باشد. 35 متر فضاي اداري براي اين سوله درنظر گرفته شده است. اين سوله به امكاناتي از قبيل پكيج زميني و هوايي، درب نفر رو و تريلي رو، سپتينگ دو منظوره و آب شهري مجهز شده است. با توجه به متراژ اين سوله و زمين آن، امكان ارتقا دادن و افزايش متراژ كف سوله بواسطه ساخت سازه به صورت بچه سوله تا متراژ 800 متر نيز امكان پذير است. همچنين قابل ذكر است كه سوله در لاين سلولزي قرار گرفته است.

 

لطفا براي آگاهي از قيمت به روز با مشاورين ما در ارتباط باشيد.

شعار ما آرماني بيانديشيم، آرماني زندگي كنيم. فروش ويلا در شلمان

 

جزئيات
شناسه ملك: 5840                                         قيمت كل (تومان): 4 ميليارد و 500 ميليون تومان

وضعيت: براي فروش

 

امكانات
آب

برق

خريد ويلا در لنگرود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۱:۴۷ توسط:تيتر برتر موضوع: نظرات (0)

آهنگ جديد اميد جهان به نام بگو كي بودي ديگه دلمو ربودي ديگه

متن آهنگ بگو كي بودي ديگه دلمو ربودي ديگه اميد جهان

 

بگو كي بودي ديگه دلمو ربودي ديگه پادشاه قلبم آخه تو بودي ديگه !♫!

 

https://musicdel.ir/single-tracks/97042/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۱:۴۸ توسط:تيتر برتر موضوع: نظرات (0)