تيتر برتر تيتر برتر .

تيتر برتر

واكنش به انتشار اطلاعات وزير بهداشت

مديركل حقوقي سازمان بيمه سلامت، در واكنش به انتشار اطلاعات وزير بهداشت به عنوان يكي از بيمه شدگان سازمان بيمه سلامت در فضاي مجازي توسط يكي از پزشكان، توضيحاتي ارائه داد.

بر اساس گزارش مهر ، عبدالرحيم ترابي گفت: دسترسي به سوابق بيمه شدگان از قبيل سابقه دارو و خدمات پاراكلينيك تجويزي براي بيماران فقط با اجازه بيمه شده و به وسيله رمز دو مرحله‌اي فراهم است و اين اطلاعات در حال حاضر فقط به پزشكان نمايش داده مي‌شود.

وي با بيان اينكه انتشار تصويري از كارت واكسيناسيون وزير بهداشت و مشخص شدن كد ملي و تاريخ تولد ايشان و همچنين استفاده از شماره تلفن همراه بيمه شده، منجر به سوءاستفاده يكي از پزشكان و دسترسي به صفحه اول اطلاعات شخصي وزير شده است، افزود: اين اقدام مصداق بارز نقض حريم خصوصي و افشاي اطلاعات و همچنين نشر اكاذيب و تشويش اذهان عمومي بوده و پيگيري‌هاي لازم حقوقي در اين زمينه انجام خواهد شد.

پيش از اين نيز سرپرست مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت بهداشت به دنبال انتشار تصويري از كارت واكسن دكتر بهرام عين اللهي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در شبكه هاي اجتماعي توضيحاتي را مطرح كرده بود.

دكتر هاشمي گفت: آنچه در برخي رسانه هاي بيگانه ضمن انتشار عكس كارت واكسن وزير بهداشت با طرح شبهاتي از قبيل "تزريق يك دوز واكسن توسط مسئولان وزارت بهداشت علي رغم تشويق مردم به واكسيناسيون" مطرح شده است، نشان دهنده خباثت و جريان سازي هدفمند اين رسانه ها در جهت ايجاد شبهه و تخريب آرامش رواني و اعتماد افكار عمومي به خادمان نظام سلامت كشور و كاهش مشاركت مردم در امر واكسيناسيون و به خطر انداختن سلامت آحاد جامعه است.

گفتني است طبق آنچه به عنوان كارت واكسن وزير بهداشت در شبكه هاي اجتماعي منتشر شده، عين اللهي يك نوع واكسن خارجي تزريق كرده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۹:۳۶ توسط:تيتر برتر موضوع: نظرات (1)

آموزش نصب وردپرس در  Plesk

پلسك محبوب‌ترين كنترل پنل هاستينگ بعد از سي پنل است. اين كنترل پنل بر روي انواع ويندوزها قابل نصب و راه اندازي است و از نظر پشتيباني نيز ويندوز، بعد از لينوكس در رده ي دوم قرار دارد. پلسك ورژن‌ها و انواع گوناگوني دارد كه هر يك براي مدل خاصي از كاربري و ميزباني وب مناسب است. به طور كلي پلسك و سي پنل تفاوت چنداني با هم ندارند و در بسياري از شركت هاي مطرح دنيا مورد استقبال قرار گرفته‌اند .البته پلسك كنترل پنلي با منبع باز نيست و براي استفاده از آن مثل سي پنل به لايسنس نياز خواهيد داشت.

در اين مطلب مي‌خواهيم روش نصب اين CMS پر كاربرد يعني WordPress را بر روي پلسك آموزش دهيم.

1.      براي گام نخست ابتدا به اكانت خود در پلسك لاگين شده و به قسمت File Manager هاست مراجعه نماييد.

2.      سپس با استفاده از گزينه Upload فايل Zip وردپرس را كه از قبل دانلود كرده‌ايد، در هاست خود آپلود نماييد.

3.      پس از آپلود كامل فايل فشرده وردپرس، تيك كنار فايل مورد نظر را فعال كرده و بر روي گزينه Extract Fils كليك كنيد تا فايل از حالت فشرده خارج شود.

4.      مرحله‌ي بعدي اين است كه فايل‌هاي وردپرس را به پوشه‌ي اصلي سايت منتقل نماييد كه براي انجام اين مورد تنها كافي است همه‌ي فايل‌هاي وردپرسي را انتخاب كرده و با استفاده از گزينه‌ي Move آنها را به پوشه‌ي httpdocs منتقل كنيد.

5.      گام دوم براي نصب وردپرس(WordPress) ايجاد ديتابيسي است كه CMS به كمك آن راه اندازي شود. براي انجام اين كار به صفحه‌ي اصلي هاست بازگشته و به قسمت Databases مراجعه كرده و پس از كليك بر روي گزينه Add Databases،  سايت مورد نظررا انتخاب كرده و اطلاعات خواسته شده براي ايجاد ديتابيس و يوزر را وارد نماييد.

6.      گام بعدي، گام اصلي نصب وردپرس(WordPress) است و مراحل قبل همگي ايجاد زمينه‌هايي براي راه اندازي آن بود. براي شروع نصب كافي است آدرس سايت خود را در مرورگر وارد كنيد تا مراحل نصب آغاز شود. بعد از انتخاب زبان وردپرس خود به دلخواه، نياز است اطلاعات ديتابيس درخواستي  را تكميل كرده و به مرحله بعد برويد.

7.      پس از اين مرحله نياز است اطلاعات لاگين وردپرس را وارد نماييد براي يوزر admin پسوردي در نظر بگيريد و بر روي گزينه Install WordPress كليك كنيد تا نصب CMS شما تكميل شود.

8.      پس از انجام مراحل بالا براي دسترسي به صفحه‌ي ورد وردپرس، آدرس سايت را به صورت زير در مرورگر وارد كرده و اطلاعاتي كه در مرحله ۷ وارد كرديم را براي پارامتر هاي user و password وارد كنيد.

 https://tafahomonline.ir/%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%DB%8C/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۸:۴۷ توسط:تيتر برتر موضوع: نظرات (3)