تيتر برتر تيتر برتر .

تيتر برتر

كارواش صنعتي يك دستگاه فشار قوي محسوب مي شود

كارواش صنعتي يك دستگاه فشار قوي محسوب مي شود كه توليد جريان آب پر فشار مي تواند عمليات لايه برداري را به طور دقيق و قوي انجام دهد. طراحي ايستاده و جمع و جور دستگاه همراه با افزايش كارايي و عملكرد ايده آل، به عنوان يك واترجت همراه آب گرم عمل بسيار جذاب است. گرم كن هاي واتر جت MH 2M با توجه به تكنولوژي روز دنيا به افزايش دماي آب مي پردازد . همچنين مي توان در كارواش خانگي از آب گرم استفاده كرد و از كف پاركينگ ماشين چربي زدايي نمود. در طراحي كارواش صنعتي از چه المان هايي استفاده شده است و تنظيم ابزارهاي داخلي آن بر چه اساسي صورت مي گيرد؟ كارواش هاي صنعتي در مدل هاي خانگي، صنعتي و تجاري طراحي و عرضه شده است. دبي خروجي در كارواش هاي صنعتي با نوع خانگي فرق دارد. از كارواش هاي صنعتي در محيط هاي صنعتي با شرايط سخت استفاده مي شود. اين كارواش ها در محيط هاي سخت و تحت فشار كاري سنگين استفاده مي شود و خوردگي كمتري دارد. اين كارواش ها توانايي كار در شرايط سخت را دارند.

اين دستگاه از دو تكه پمپ به صورت پيستوني طراحي شده است و يك تكه آن نيز الكتروموتور نام دارد. دستگاه پمپ كارواش صنعتي در مدل هاي متنوعي طراحي و توليد شده و بدين ترتيب مي توان دستگاهي در تناسب با نوع نياز نظافتي انتخاب نمود. قدرت پاك كنندگي پمپ خيلي بيشتر از شلنگ باغباني است زيرا با فشار بيشتري مي تواند آلودگي و كثيفي را از سطوح پاك كند. كارواش صنعتي آنوي ريوربري MOD-7870 داراي مخزن گازوئيل، پمپ پيستوني مخصوص، انژكتور قابل تنظيم، بويلر، فيلترگازوئيل و آب، ترموستات، سيستم فشار قابل تنظيم و پمپ دنده اي گازوئيل مي باشد. حفظ قدرت در كنار اين دو مزيت بزرگ امروزه برتوليني را به يكي از قدرت هاي بزرگ توليد پمپ هاي پيستوني صنعتي تبديل نموده است. در اين سالن ها مي توان بخش اعظمي از رطوبت مورد نياز را براي فضا از طريق كنترل نمود. امروزه استفاده از مه پاش مرغداري در سالن هاي مرغداري به يك امر اجتناب ناپذير تبديل شده است . با توجه به اينكه رطوبت سالن هاي مرغداري نبايد از يك حدي بالاتر و يا پايين تر بيايد لازم است براي سيستم مه پاش، تابلوي كنترل نصب شود. در واقع آبياري گياهان بايد در يك زمان مشخص و به طور منظم انجام شده كه گياه با مشكلي رو به رو نشود.

در حالت 360 درجه يا تمام دور به صورت چتري آبياري انجام ميشود. منبع آب نيز به كمك يك شيلنگ نازل به دستگاه پمپ كارواش متصل ميشود. از واترجتهاي آب گرم براي استفاده در مصارف سنگين در صنعت استفاده ميشود. در فصل هاي گرم سال، محيط رطوبت خود را از دست مي دهد به همين دليل نيازمند به كار گيري مه پاش مرغداري مي باشيم. مي باشند. بنابر اين اگر شما برق محل نصب كارواش خود را بدانيد بسيار راحت مي توانيد كارواش خود را انتخاب نماييد. همچنين به كمك اين محصول، مدت زمان آبياري نيز قابل تنظيم است. كارواش هاي صنعتي داراي موتورهاي دائمي از نوع القايي است و براي مصارف طولاني مدت طراحي شده است. پمپ كارواش مهم­ترين بخش يك كارواش است كه بايد توانايي كار به مدت طولاني و تحت فشار بالا را داشته باشد. موتور و پمپ دستگاه از گزينه هاي مهمي است كه تفاوت اصلي كارواش هاي صنعتي و خانگي را مشخص مي كند. شوينده فشار قوي يا پمپ كارواش صنعتي دستگاهي است كه بوسيله يك پمپ، آب را با فشار بالا به سطح پاشش مي كند. واترجتهاي سري HD كارچر داراي موتورهاي با توان بالا هستند. هر يك از اين تجهيزات در كنار سري هاي مخصوص كارواش صنعتي امكان دسترسي به نقطعه هاي كور و غير قابل دسترس را فراهم مي كنند و همين امر سبب مي شود تاكيفيت شست و شو و نظافت به مقدار قابل ملاحظه اي افزايش يابد.

مدل هايي از اين تجهيزات كارواش داراي دو خروجي بوده و معمولا براي پاشش آب و فوم در كنار هم استفاده مي گردد. در يك روز گرم، سطح يك سقف مي تواند به 60 درجه برسد. دستگاه پمپ كارواش صنعتي MH 2M به عنوان يك واترجت متحرك آب گرم كه خود داراي گرم كن مي باشد ، قابليت اين را دارد تا آب را تا دماي 40 درجه وارد دستگاه كند و براي افزايش فشار و دماي آب اقدام نمايد. كارواش هاي صنعتي اغلب داراي سر سيلندرهايي از جنس برنج هستند و درجه كيفيت بالايي دارند. دسته اول پمپ كارواش صنعتي آب سرد كه متداول ترين نوع استفاده را دارند و دسته دوم، پمپ كارواش صنعتي آب گرم است كه با پاشش آب به صورت گرم و پر فشار قابليت نظافت و شستشوي هر نوع چربي و مواد روغني را دارا مي باشند و دسته سوم، پمپ كارواش صنعتي بخار مي باشد كه از همان سيستم كارواش آب گرم استفاده مي كند، با اين تفاوت كه با پايين آوردن فشار آب خروجي ميزان گرم شدن آب به قدري بالا مي باشد كه آب خروجي به صورت بخار بر روي سطوح قرار گرفته و باعث نظافت و شستشو مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۱:۵۹ توسط:تيتر برتر موضوع: نظرات (0)