تیتر برتر تیتر برتر .

تیتر برتر

کارواش صنعتی یک دستگاه فشار قوی محسوب می شود

کارواش صنعتی یک دستگاه فشار قوی محسوب می شود که تولید جریان آب پر فشار می تواند عملیات لایه برداری را به طور دقیق و قوی انجام دهد. طراحی ایستاده و جمع و جور دستگاه همراه با افزایش کارایی و عملکرد ایده آل، به عنوان یک واترجت همراه آب گرم عمل بسیار جذاب است. گرم کن های واتر جت MH 2M با توجه به تکنولوژی روز دنیا به افزایش دمای آب می پردازد . همچنین می توان در کارواش خانگی از آب گرم استفاده کرد و از کف پارکینگ ماشین چربی زدایی نمود. در طراحی کارواش صنعتی از چه المان هایی استفاده شده است و تنظیم ابزارهای داخلی آن بر چه اساسی صورت می گیرد؟ کارواش های صنعتی در مدل های خانگی، صنعتی و تجاری طراحی و عرضه شده است. دبی خروجی در کارواش های صنعتی با نوع خانگی فرق دارد. از کارواش های صنعتی در محیط های صنعتی با شرایط سخت استفاده می شود. این کارواش ها در محیط های سخت و تحت فشار کاری سنگین استفاده می شود و خوردگی کمتری دارد. این کارواش ها توانایی کار در شرایط سخت را دارند.

این دستگاه از دو تکه پمپ به صورت پیستونی طراحی شده است و یک تکه آن نیز الکتروموتور نام دارد. دستگاه پمپ کارواش صنعتی در مدل های متنوعی طراحی و تولید شده و بدین ترتیب می توان دستگاهی در تناسب با نوع نیاز نظافتی انتخاب نمود. قدرت پاک کنندگی پمپ خیلی بیشتر از شلنگ باغبانی است زیرا با فشار بیشتری می تواند آلودگی و کثیفی را از سطوح پاک کند. کارواش صنعتی آنوی ریوربری MOD-7870 دارای مخزن گازوئیل، پمپ پیستونی مخصوص، انژکتور قابل تنظیم، بویلر، فیلترگازوئیل و آب، ترموستات، سیستم فشار قابل تنظیم و پمپ دنده ای گازوئیل می باشد. حفظ قدرت در کنار این دو مزیت بزرگ امروزه برتولینی را به یکی از قدرت های بزرگ تولید پمپ های پیستونی صنعتی تبدیل نموده است. در این سالن ها می توان بخش اعظمی از رطوبت مورد نیاز را برای فضا از طریق کنترل نمود. امروزه استفاده از مه پاش مرغداری در سالن های مرغداری به یک امر اجتناب ناپذیر تبدیل شده است . با توجه به اینکه رطوبت سالن های مرغداری نباید از یک حدی بالاتر و یا پایین تر بیاید لازم است برای سیستم مه پاش، تابلوی کنترل نصب شود. در واقع آبیاری گیاهان باید در یک زمان مشخص و به طور منظم انجام شده که گیاه با مشکلی رو به رو نشود.

در حالت 360 درجه یا تمام دور به صورت چتری آبیاری انجام میشود. منبع آب نیز به کمک یک شیلنگ نازل به دستگاه پمپ کارواش متصل میشود. از واترجتهای آب گرم برای استفاده در مصارف سنگین در صنعت استفاده میشود. در فصل های گرم سال، محیط رطوبت خود را از دست می دهد به همین دلیل نیازمند به کار گیری مه پاش مرغداری می باشیم. می باشند. بنابر این اگر شما برق محل نصب کارواش خود را بدانید بسیار راحت می توانید کارواش خود را انتخاب نمایید. همچنین به کمک این محصول، مدت زمان آبیاری نیز قابل تنظیم است. کارواش های صنعتی دارای موتورهای دائمی از نوع القایی است و برای مصارف طولانی مدت طراحی شده است. پمپ کارواش مهم­ترین بخش یک کارواش است که باید توانایی کار به مدت طولانی و تحت فشار بالا را داشته باشد. موتور و پمپ دستگاه از گزینه های مهمی است که تفاوت اصلی کارواش های صنعتی و خانگی را مشخص می کند. شوینده فشار قوی یا پمپ کارواش صنعتی دستگاهی است که بوسیله یک پمپ، آب را با فشار بالا به سطح پاشش می کند. واترجتهای سری HD کارچر دارای موتورهای با توان بالا هستند. هر یک از این تجهیزات در کنار سری های مخصوص کارواش صنعتی امکان دسترسی به نقطعه های کور و غیر قابل دسترس را فراهم می کنند و همین امر سبب می شود تاکیفیت شست و شو و نظافت به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش یابد.

مدل هایی از این تجهیزات کارواش دارای دو خروجی بوده و معمولا برای پاشش آب و فوم در کنار هم استفاده می گردد. در یک روز گرم، سطح یک سقف می تواند به 60 درجه برسد. دستگاه پمپ کارواش صنعتی MH 2M به عنوان یک واترجت متحرک آب گرم که خود دارای گرم کن می باشد ، قابلیت این را دارد تا آب را تا دمای 40 درجه وارد دستگاه کند و برای افزایش فشار و دمای آب اقدام نماید. کارواش های صنعتی اغلب دارای سر سیلندرهایی از جنس برنج هستند و درجه کیفیت بالایی دارند. دسته اول پمپ کارواش صنعتی آب سرد که متداول ترین نوع استفاده را دارند و دسته دوم، پمپ کارواش صنعتی آب گرم است که با پاشش آب به صورت گرم و پر فشار قابلیت نظافت و شستشوی هر نوع چربی و مواد روغنی را دارا می باشند و دسته سوم، پمپ کارواش صنعتی بخار می باشد که از همان سیستم کارواش آب گرم استفاده می کند، با این تفاوت که با پایین آوردن فشار آب خروجی میزان گرم شدن آب به قدری بالا می باشد که آب خروجی به صورت بخار بر روی سطوح قرار گرفته و باعث نظافت و شستشو می شود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۱:۵۹ توسط:تیتر برتر موضوع: نظرات (0)