تیتر برتر تیتر برتر .

تیتر برتر

این داروها جزو لیست داروهای مجاز در کشور هست

استارتاپهایی مانند مادران، دیجیکالا، اسنپدکتر، پذیرش 24 و آزمایش آنلاین مشمول این ممنوعیت شدهاند و ادامه همکاری با آن ها از سوی داروخانهها تخلف اعلام شده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا توضیحات لازم را در اختیار شما قرار دهیم. با این حال با گسترش فعالیتهای برخی از استارتاپهای تامین دارو و برخی از اپلیکیشنها فروش دارو نیز در دسته خدمات دارویی آن ها قرار گرفت.گسترش سفارشات و ابهامات زیادی از چگونگی تامین و سلامت دارو موجب شد تا نهادهای نظارتی با سرعت بیشتری نسبت به گذشته واکنش نشان دهند. بر اساس آییننامه و ضوابط وزرات بهداشت فروش هرگونه دارو همراه یا بدون نسخه به صورت آنلاین و اینترنتی ممنوع است. یکی از اصلیترین دغدغههای انجمن صنفی داروسازان برای این تصمیمگیری فقدان نظارتهای کافی بر عملکرد اپلیکیشنهایی است که از مردم نسخه دریافت میکنند و داروها را به آنها تحویل میدهند. یعنی این داروها که مردم سفارش میدهند توسط این اپلیکیشنها از خارج شبکه رسمی تامین شوند.

مسئله مهم دیگر این است که آیا این داروها جزو لیست داروهای مجاز در کشور هست یا خیر. وجود دارند. همان طور که می دانید در حال حاضر تجهیزات پزشکی، مکمل ها و لوازم آرایشی و بهداشتی با قیمت بالایی عرضه می شوند. دکتر فاطمی با اشاره به این که اکنون بیشتر قاچاقچیان دارویی کشور از همین طریق اقدام به فروش داروهای خود میکنند ادامه میدهد: «طبق آماری که داریم در حال حاضر بیشتر قاچاقچیان دارو سعی دارند از طریق شبکههای مجازی داروهای شان را بفروشند. این بخش مهمترین بخشی است که تمامی کسب و کارهایی که به عنوان داروخانه آنلاین فعالیت دارند باید مد نظر قرار دهند. هر دارویی که در آن لیست قرار گرفته است، مورد بررسی قرار گرفته است تا اطمینان حاصل شود که برای شما امن و قانونی است. هدف ما تامین داروهای ضروری مردم و دسترسی آسان آن ها به انواع محصولات دارویی و غیر دارویی مورد نیاز آن هاست.

ما به نوعی شاهد گسترش معضلهای فروش داروی غیر مجاز ناصرخسرو در شبکههای مجازی هستیم و باور ما این است که اکنون ناصرخسروی مجازی فعالیت گستردهتری از ناصرخسروی حقیقی دارد. داروخانه آنلاین همان ناصرخسروی مجازی است؟ این سایت توسط داروخانه افخم شهر تبریز اداره می شود و از پربازدیدترین داروخانه های آنلاین کشور محسوب می شود. همچنین مکملهای تقویتی همچون زینک پلاس، مکمل های تقویتی، مکمل های تخصصی برای تقویت مفاصل و استخوان ها، تقویت مو، جوانسازی پوست، مکمل های لاغری و تناسب اندام را می توان ذکر کرد. خرید از داروخانه آنلاین فواید زیادی را به همراه دارد که از مهمترین آنها می توان به کاهش ترافیک و مقایسه قیمت ها اشاره کرد. اکثر داروخانه های آنلاین و اینترنتی دارای پیک رایگان می باشند. این *** برای از بین بردن خستگی های ناشی از استرس و همینطور کمبود ویتامین مناسب و از بین بردن ضعف بدن است. آنها میتوانند بصورت ***، کپسول، پودر، نوشیدنی و *** انرژی استفاده شوند.

در کنار مکملهای بدنسازی میتوانید انواع مکمل دارویی را بسته به نیازتان از https://binoskhe.com/ تهیه و استفاده کنید. جزو مکملهای بدنسازی هستند. بسته به رشته ورزشی و فعالیت تان ممکن است به یک یا چند گروه از مکملهای بدنسازی نیاز داشته باشید. در واقع، این بخش از اطلاعات دارویی به او نشان می دهد که آیا مکملی که می خواهد خریداری کند برای سلامتی اش مفید است و به رفع مشکلات او کمک می کند یا خیر! شما میتوانید هر آنچه که از یک داروخانه آنلاین انتظار دارید از وبسایت داواخانا تهیه نمایید. به داروخانه آنلاین وطن دراگ خوش آمدید برای ارتباط با ما روی پشتیبانی کلیک کنید. همه ما این را میدانیم که بسیاری از دارو و به طور عمده داروهای کمیاب در شرایط ویژهای نگهداری میشود. اما دارویی که به طور اینترنتی سفارش داده میشود معلوم نیست از کجا تامین شده و به دست بیمار میرسد. برای درک بهتر این موضوع کافیست چند سال به عقب برگردید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۵:۰۲ توسط:تیتر برتر موضوع: نظرات (1)