تیتر برتر تیتر برتر .

تیتر برتر

این یکی از نمونه شیرآلات است که فقط یک گزینه برای آب سرد دارد

این یکی از نمونه شیرآلات است که فقط یک گزینه برای آب سرد دارد! نکته مهم اینجاست که سبُک بودن شیر توالت، لزوماً نشان دهنده بی کیفیت بودن آن نیست؛ به این معنی که اگر ماده اولیه استاندارد و یکسانی درتولید شیرآلات توالت ارزان و لوکس به کار رفته باشد، وزن آن ها تعیین کننده کیفیت نیست. حمد و سپاس بیکران خدای عزوجل را که به ما توفیق خدمت عطا کرد تا تولیدات و دستاوردهای خود را که نمونه بارز زحمات و تلاش های بی بدیل جـوانان ایرانی است را با بالاترین کیـفیت، زیبایی و طراحی جدید به شـما عرضه نمائیم. از مدل های جدیدتر می توان به مدل شلنگ دار اشاره کرده که به آن شاوری نیز گفته می شود. این مدل از شیر آلات قدیمی و سنتی می باشند . به همین دلیل، غافل شدن از این مهم باعث میشود نتوان آنطور که باید و شاید دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار را تغییر داد. در این راستا این شرکت افتخار داردکه اولین تولید کننده و عرضه کننده محصولات زیر درکشور باشد : 1. شیر فوق هوشمند فوتونیک - الکترونیک روشویی سولینو (با قابلیت تبدیل نور به انرژی الکتریکی ) 2. شیرآلات هوشمند حمام الکترونیک 3. شیرآلات هوشمند آشپزخانه الکترونیک 4. شیرآلات هوشمند الکترونیک دیواری 5. شیرآلات الوان هوشمند الکترونیک روشویی با نمایشگررنگی درجه حرارت آب درحال حاظر طیف وسیعی از مشتریان از محصولات این شرکت بهره برداری مینمایند.مطمئناً بکارگیری محصولات تولیدی این شرکت تأثیر بسزایی در فرهنگ صحیح بهره برداری از نعمت الهی آب ، صرفه جویی در مصرف آب ، صرفه جویی در مصرف انرژی ، کاهش حجم فاضلاب تولیدی ، بکارگیری دانش روز دنیا ، بهداشت فوق العاده ، تناسب در طراحی داخلی و مزایای بسیار دیگر را برای مصرف کننده در بر خواهد داشت.

برای کشوری مانند ایران که مشکل کمبود آب دارد چنین شیرآلاتی می تواند در کاهش مصرف آب تاثیرگذار باشد. همچنین این شرکت تولید کننده ی شیرآلات بهداشتی در بازار تهران فروشگاهی به مساحت ۵۰۰ متر نیز برای خرید آسان مشریان دارد که دفتر مرکزی راسان و ماهسان تلقی می شود . شرکت تولید کننده ی شیرآلات راسان و ماهسان از همان ابتدای کار تصمیم به ساخت شیرآلاتی با کیفیت و مرغوبیت آلمانی با نام ایرانی را هدف خود قرار داند و با استفاده از متخصصین کارآمد اولین محصولات را تولید و تحت عنوان ماهسان پویا روانه ی بازار کردند که با استقبال خوبی از جانب مصرف کنندگان رو به رو شد . مردم این بشکه های آب را سوراخ و از همان چوب پنبه به عنوان فلکهای برای باز و بسته کردن آب استفاده میکردند. منظور از شیر الات ساختمانی ، همان شیر آلات ظرفشویی ، توالت ، روشویی (کوتاه و بلند دارد) و حمام میباشد. از مهمترین مزیتهای شیرآلات ساختمانی دیسکی این است که در مصرف آب صرفه جویی میشود و هم چنین به دلیل نداشتن واشر در این شیر ها دیگر معضلی به اسم چکه کردن آب در این شیرها دیده نمیشود. همچنین شیرهای اهرمی در دو دسته تک اهرمه و ۲ اهرمه وجود دارند.

استفاده از شیرآلات مدل دو فلکه ای سخت تر از مدل اهرمی است و نصب آن نیز مشکل تر است .

توضیحات بیشتر:
https://arianfarazparsam.com/مایع-ریز-اتوماتیک/

شیر آلات اهرمی قابلیت تنظیم راحت آب را دارند و هم چنین به علت اینکه راحت تر باز و بسته می شوند کاهنده مصرف آب است و از لحاظ بهداشتی نیز بهتر از مدل دو فلکه است .شیر آلات سنسور دار نوع جدید شیرآلات است که از لحاظ قیمتی بالا بوده اما کاهنده واقعی در مصرف آب است و همچنین کاملا بهداشتی است زیرا هیچ گونه تماسی با دسته شیر رخ نمی دهد. در صورت مشاهدهی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود میشود.8. لبه های تیز بسیار خطرناک بوده و در صورت برخورد با بدن باعث جراحت میشود. اما مدل جدیدتر که قیمت بسیار بالایی هم دارد با یک حسگر قرار گرفتن دست در زیر شیر را تشخیص و شروع به کار میکند. طرز کار با این نوع شیرآلات بسیار ساده است و برخلاف شیرهای فلکه دوام و طول عمر بالایی دارند.

این نمونهها امروزه به جهت زیبایی و دکوراسیون به کار گرفته میشوند. در این حالت نیازی به ایجاد یک سوراخ اضافه بر روی سینک جهت قرار گرفتن شیر آب تسویه به صورت جداگانه نیست. با شناخت انواع شیرآلات ساختمانی می توان در هنگام بازسازی و یا زمانی که شیرآلات بنابه دلایلی همچون پوسیدگی نیاز به تعویض دارند گزینه بهتری را انتخاب کرد. شیرآلات ساختمانی بنا به نوع و کیفیت آلیاژ ساخت ممکن است بر اثر استفاده زیاد یا قدیمی بودن دچار مشکلات یا خرابیهایی مانند کدر شدن، از بین رفتن آبکاری، گرفتگی یا نشت آب نیاز به تعویض داشته باشند. در این مقاله میخواهیم در رابطه با تعویض و نصب شیرآلات ساختمانی در تهران و همچنین هزنیه نصب آنها صحبت کنیم. یکی از اهداف بزرگ این شرکت معتبر در رقابت با برندهای مطرح کشورهای بزرگ صنعتی همچون کشور آلمان می باشد . نصب شیرآلات اهرمی جدید مثل شیرآلات قدیمی نیست که هر کسی به راحتی با چند تا ابزار بتونه نصب کنه اگر تجربه ای در این طمینه ندارید بهتر که با نصاب و استادکار حرفه ای نصب شیرآلات ساختمانی هماهنگ کنید. یکی از خاص ترین و زیباترین برندهایی که در شیرآلات ساختمانی وجود دارد، مارک Fir italia ایتالیا است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۶:۰۵ توسط:تیتر برتر موضوع: نظرات (0)